וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגשו כתבי אישום על ניסיון רצח כנגד שלושת המעורבים בירי על טביב

24.7.2015 / 9:44

לאחר ההודאה שהוציא המדובב המשטרתי מדימיטרי רובינסקי, פרקליטות מחוז ת"א הגישה את כתבי האישום החמורים נגדו ונגד שני שותפיו לירי על הבעלים של בית"ר ירושלים לפני חמישה חודשים

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

שלושה ימים לאחר שמדובב משטרתי הצליח להוציא הודאה במעשה מאחד החשודים בפרשת ניסיון הרצח של אלי טביב במרץ האחרון, הוגשו היום (שישי) על ידי פרקליטות מחוז תל אביב כתבי אישום כנגד השלושה. כתבי האישום כוללים סעיף של ניסיון רצח.

מי שהודה במעשה היה שחקנה של מכבי הרצליה, דימיטרי רובינסקי, אשר נגדו ונגד שני שותפיו, ישראל קדושים ושירן דהרי, הוגשו כתבי האישום, לאחר שבמשטרה הבינו שיש בידם מספיק ראיות על מנת להעמיד את המעורבים לדין על ניסיון הרצח, תוך שהם נעזרים גם בצילומי האבטחה מאזור ביתו של טביב בכפר שמריהו. במשטרה עדיין סבורים שהשלושה שימשו כשכירי חרב של גורם שלישי המצוי בסכסוך עסקי עם טביב, אולם טרם נמצאו ראיות מספקות לכך.

על פי כתבי האישום שהוגשו על ידי עורך הדין צחי הבדלי, ב-26 בפברואר רכבו קדושים ורובינסקי על אופנוע באזור ביתו של טביב בכפר שמריהו ובחנו את השטח ואת סביבת הבית. יומיים לאחר מכן, הצטיידו הנאשמים בקטנוע שהיה שייך לקדושים, בקסדות, כפפות ואקדח טעון בכדורים. הם הסוו את הסימנים המזהים של הקטנוע במדבקות בצבעים אדום ושחור.

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים בבית המשפט. ברני ארדוב
הותקף בדרך חזרה ממשחק. טביב/ברני ארדוב

באותו יום, ה-28 בפברואר, יום שבת, הגיע טביב לאצטדיון המושבה על מנת לצפות במשחק בין קבוצתו בית"ר ירושלים לבין הפועל פתח תקוה. לאחר המשחק הוא נסע לכפר סבא ובשעה זו, הגיעו רובינסקי ודהרי לאזור הבית בכפר שמריהו עם הקטנוע והאקדח וערכו סיור במקום. סמוך לחצות, טביב הגיע לביתו וכאשר החנה את הרכב, הוא הבחין בקטנוע וזה עורר את חשדו. טביב היטה את גופו לכיוון מושב הנוסע שליד הנהג ואז רובינסקי עצר את הקטנוע לצד הרכב ודהרי ירד ממנו, התקרב לחלון מכוניתו של טביב וירה חמישה כדורים. טביב ספג פגיעה קלה בלבד בזרוע בשל העובדה שנשכב על מושב הנוסע שליד הנהג בגלל החשד שלו.

עוד עולה מכתב האישום כי מיד לאחר הירי, רובינסקי ודהרי רכבו על הקטנוע למקום מפגש שנקבע מראש עם קדושים ושם השלושה הסירו את המדבקות מהאופנוע ושרפו את בגדיהם, הכפפות והקסדות שלהם, בניסיון להעלים את הראיות.

על פי כתב האישום, הסעיפים בהם מואשמים דהרי וקדושים הם ניסיון רצח, החזקת נשק, שיבוש מהלכי משפט, השמדת ראיה וקשירת קשר לביצוע פשע (רצח). דהרי מואשם גם בנשיאת נשק. רובינסקי מואשם בניסיון רצח, נשיאת נשק, החזקת נשק, השמדת ראיה, קשירת קשר לביצוע פשע (רצח), שיבוש מהלכי משפט וגם בנהיגה בזמן פסילה (ריבוי עבירות), נהיגה ללא רישיון נהיגה (ריבוי עבירות) ונהיגה ללא פוליסת ביטוח בת תוקף (ריבוי עבירות). הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם את תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully