וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נחתה: "שכטר הבין שהעונה הזאת קריטית. הוא מוכן לעשות שינוי"

24.7.2015 / 8:16

מכבי חיפה נחתה בישראל, אחרי שסיימה את משחקי ההכנה במחנה האימונים. במועדון מחמיאים לחלוץ שכבש שלושה שערים ומאמינים כי בשבוע הבא יגיעו לסיכום עם קשר זר

מכבי חיפה

עם מאזן של שלושה ניצחונות ותוצאת תיקו במחנה האימונים באוסטריה, מכבי חיפה נחתה היום בצהריים (שישי) בישראל יחד עם שלושת שחקני הרכש היחידים שלה. הבלם מארק ואליינטה, שהצטרף לניקולה דרינצ'יץ' וסאן מנחם, לא שותף במחנה מאחר והוא עדיין לא נמצא בכושר משחק, אבל יערוך בכורה במשחק אימון שמתכונן בהמשך. כאן בארץ, רוני לוי ימשיך לחפש את שני שחקני הרכש הזרים שלו, שלדעתו יעשו את ההבדל.

חיפה, יש לציין, נחתה בישראל ללא הזרים שיזכרו למנוחה בסוף השבוע ויגיעו לאימון ביום ראשון, אז תתחיל הקבוצה בהכנות לקראת הדרבי בסוף השבוע מול הפועל חיפה.

במועדון סבורים שיוכלו להביא קשר זר ברמה גבוהה שיאזן את הקבוצה ויחפה על פספוס החתמת רועי קהת הקיץ ומאמינים שסיכום יושג כבר בשבוע הבא. לוי כבר צמצם את הרשימה שלו, וחיפה מתמקדת כעת בשלושה שחקנים זרים, שאחד מהם הוא מרקו מדל שבינתיים עדיין לא מוכן להגיע לישראל. גם שלומי אזולאי ופאבלו דה לוקאס נמצאים ברשימות.

מאמן מכבי חיפה רוני לוי. יוסי ציפקיס
קשר זר יצטרף? רוני לוי/יוסי ציפקיס

אחד השחקנים שעליהם שם המאמן את הדגש במחנה היה איתי שכטר, שכבש שלושה שערים באוסטריה. לוי הרבה להדריך ולכוון אותו, ובחיפה סבורים ש"שכטר הבין שהעונה הזאת קריטית, שהוא צריך לשתוק ולעבוד קשה. הוא מוכן לעשות שינוי". עושה רושם שאיסמעיל ריאן הולך להיות חלק מרכזי ברוטציה של רוני לוי. היכולת שלו עשויה להוביל לתחרות קשה עם חן עזרא, שכבר אינו בטוח בהרכב. דקל קינן המשיך להרשים אתמול גם מול ריזספור, ובמועדון היה מי שאמר שהציוות של דגני וואליינטה כבר אינו ברור מאליו.

"דקל עשה התקדמות אדירה, מהרגע שרוני בא חזר לו הרעב לשחק", אמרו בקבוצה. אגב, כל השלושה – שכטר, ריאן וקינן, היו חלק מקבוצה שניצחה בטורניר פנימי של שלוש קבוצות שערך המאמן שלשום. בקבוצה המנצחת שיחקו גם אוהד לויטה, אייל משומר, עאיד חבשי ואלון תורג'מן. המגן אלעד גבאי עדיין לא חתם באופן רשמי על ההסכם המשחרר אותו ממכבי חיפה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, המגן הגיע השבוע להבנות עם ראשי המועדון ויעזוב תמורת פיצוי של כ-20 אחוז מהחוזה שלו. לאחר מכן הוא צפוי לסגור בהפועל חיפה.
בנושא אחר: יותר מ-16 אלף מנויים כבר נמכרו, ובחיפה טוענים כי נותרו כיסאות אחרונים ליציעי הכסף, הצפוני והמזרחי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

צפו: סיכום מחנה האימונים באדיבות מכבי חיפה TV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully