וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "מקווה שהכל מאחורינו, תהיה לנו קבוצה חזקה"

23.7.2015 / 22:03

מאמן בית"ר סיכם את התבוסה בידי שרלרואה וההדחה מאירופה: "טביב לא משתף אותי בהכל, בימים הקרובים נדע אם יישאר. מבחינתי כל השחקנים נשארים". אצילי: "אלה לא הפערים בין הקבוצות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

החלום האירופי של בית"ר ירושלים הגיע הערב (חמישי) לסיומו הצפוי, כשהקבוצה של סלובודן דראפיץ' הובסה 4:1 בידי שרלרואה בטדי, ו-9:2 בסיכום המשחקים. עומר אצילי עוד העלה את הצהובים-שחורים ליתרון (15), אך הבלגים השלימו מהפך (43, 53) ודילגו לסיבוב המוקדומת השלישי בליגה האירופית. בניגוד לשבוע שעבר, הפעם הקהל הירושלמי שמר על השקט, פרט לשני אוהדים שעוכבו לחקירה עוד לפני שריקת הפתיחה בשל הפרות סדר. מי שלא הגיע לטדי הוא הבעלים אלי טביב, שהודיע בשבוע שעבר על כוונתו לעזוב את המועדון.

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עכשיו הוא צריך לייצב את המערכת. דראפיץ'/ברני ארדוב

"שיחקנו כדורגל טוב במחצית הראשונה בבלגיה עד שהרחיקו לנו שני שחקנים. הערב היינו יכולים להבקיע עוד כמה שערים במחצית הראשונה, במחצית השנייה זו לא בית"ר שאנחנו רוצים לראות", הודה סלובודן דראפיץ'. "חסרים לנו כמה שחקני מפתח, כשכולם יחזרו בית"ר תהיה קבוצה טובה. היה לנו מאוד קשה להכין את הקבוצה למשחק, התמודדנו עם הרבה דברים, אנחנו רוצים לקוות שהכל מאחורינו. עכשיו נתכונן לגביע הטוטו".

על עתיד המועדון וחוסר הוודאות סביב אלי טביב אמר המאמן: "תהיה לנו קבוצה טובה וחזקה, מבחינתי כל השחקנים נשארים כאן. נדע בימים הקרובים האם טביב נשאר, הוא לא משתף אותי בכל דבר. אני מקווה מאוד בשביל בית"ר שהוא יישאר".

עומר אצילי הוסיף: "אנחנו מאוד מתוסכלים, זה לא הפערים בין הקבוצות. בתחילת המשחק חשבנו לעשות סנסציה ומשהו שידברו עליו. זה לא הלך. מקווים להגיע מוכנים לתחילת הליגה. יש תחושת פספוס אבל אנחנו אחראים לזה, חבל. הכול יישמע כתירוץ. נעבוד קשה, יש לנו שלושה שבועות עד הליגה, יש גם את גביע הטוטו ונקווה להגיע מוכנים. אנחנו השחקנים לא יודעים יותר מדי, אנחנו מגיעים לאימונים ומתרכזים בכדורגל. מה שקורה פה מבחינת הלחץ זה דבר שמתרגלים אליו עם הזמן". אצילי המשיך ואמר "אם אני צריך להעביר מסר לאלי טביב, אז המסר שלי הוא שאני רוצה שהוא יישאר". על עתידו האישי: "אם זה תלוי בי, אשאר בבית"ר ירושלים".

מאמן שרלרואה פליס מאזו ניתח את המשחק ואמר: "בית"ר הייתה בהתחלה הקבוצה הטובה יותר, אבל היא לא הייתה מאורגנת וכשלה בפן המנטאלי. השחקנים שלי הוכיחו מנטאליות חזקה ובגלל זה ניצחנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הפנים אומרות הכול. שחקני בית"ר מאוכזבים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully