וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א פסקה לטובת עירוני קרית שמונה בתביעה שהוגשה על ידי הפועל אשקלון

23.7.2015 / 15:58

איזי שרצקי התבשר כי פיפ"א החליטה לפסוק לטובתו בתביעה שהוגשה נגד המועדון בנושא החתמת אוסיי מוואלי מהפועל אשקלון. הבעלים: "מעולם לא פעלנו ולא נפעל בצורה בלתי חוקית"

אדריאן הרבשטיין

בזמן שעירוני קרית שמונה ממשיכה במחנה האימונים שלה בהולנד כהכנה האחרונה למשחק מול סלובן ליברץ במוקדמות הליגה האירופאית, התבשר היום (חמישי) הבעלים איזי שרצקי שפיפ"א פסקה לטובתו בתביעה שהגיש עורך הדין, רועי רוזן, בשם הפועל אשקלון, נגד המועדון בסאגת החתמת אוסיי מוואלי בקרית שמונה.

כזכור, בחודש מרץ חשפנו בוואלה ספורט על הגשת התביעה שהגיעה לאור טענת הפועל אשקלון שקרית שמונה החתימה את מוואלי בלי להגיע להסכמות איתה למרות שלטענתם השחקן היה שייך להם. שרצקי טען לאורך כל הדרך כי בדק את כל הסוגיות המשפטיות לפני שהחתים את השחקן והיום התבשר הבעלים של קרית שמונה שפיפ"א מצדדת בו בסיפור כשבאשקלון עשויים לערער על ההחלטה.

בהודעה שפרסמה הקבוצה נאמר: "עירוני קרית שמונה התבשרה על ידי פיפ"א כי זכתה בתביעה שהגיש נגדה עו"ד רועי רוזן המייצג את קבוצת הפועל אשקלון בנושא אוסיי מוואלי. התביעה שהייתה על סך מיליון יורו וחצי נדחתה על הסף כשאותנו ייצג בתיק זה עו"ד אלדד אהרוני". יו"ר המועדון איזי שרצקי אמר: "מעולם לא פעלנו ולא נפעל בצורה בלתי חוקית. שמח שהנושא הובהר".

בנוגע לעניינים המקצועיים, הרי שביום ראשון ייצא מאמן הקבוצה, סלאח חסארמה, לצפות ביריבה במסגרת משחקה בליגה המקומית כאשר בקרית שמונה מאמינים שלמרות הקושי והרמה הגבוהה של היריבה ניתן יהיה לרשום הישג ולהעפיל סיבוב.

איזי שרצקי הבעלים של עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
יכול להיות מרוצה. איזי שרצקי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully