וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחן לא הפסיק לנחור, יובל אבידור עשוי להיזרק מהפועל עכו

סיפור הזוי במחנה האימונים של הקבוצה: אחד הנבחנים, שלן עם החלוץ בחדר, ככל נראה נחר במהלך הלילה. אבידור ביקש ממנהל הקבוצה שותף אחר, וכשקיבל תשובה שלילית, תקף אותו מילולית. צפוי לעמוד לוועדת משמעת שבסיומה יוחלט אם יישאר. עכו הפסידה 1:0 לראשון לציון

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכה: מתן חדד

האם יובל אבידור בדרך החוצה מהפועל עכו? החלוץ תקף מילולית את מנהל הקבוצה, דוניה שיינהולץ, ונזרק ממחנה האימונים כשהסיבה היא ככל הנראה, נחירות של אחד מהשחקנים הנבחנים בעכו שלן עם אבידור בחדר. החלוץ יעמוד בשבוע הבא לוועדת משמעת שתכריע את גורלו בקבוצה.

הסיפור המוזר התרחש היום (חמישי) במחנה האימונים של הקבוצה שמתקיים בקיסריה. אתמול החליט המאמן ירון הוכנבוים שלא להחתים את הנבחן דניאל הבר ושחרר אותו ממחנה האימונים. הבר, שהיה השותף של אבידור בחדר, הוחלף באחד מהשחקנים הנבחנים שהגיעו למחנה האימונים והוא הפך להיות שותפו של אבידור ליומיים האחרונים של המחנה.

הבוקר אבידור ביקש ממנהל הקבוצה להחליף חדר. הטענה הייתה כי הוא לא מסתדר עם הנבחן החדש. גורמים בקבוצה סיפרו כי אבידור לא הצליח לישון בגלל נחירות של הנבחן החדש. בכל מקרה, שיינהולץ סירב בנימוס ואז החל דין ודברים בין השניים כאשר בעכו טוענים כי אבידור תקף מילולית את מנהל הקבוצה. הוכנבוים שהבחין בצעקות של החלוץ מיד קרא לאבידור וזרק אותו ממחנה האימונים. בשל כך, החלוץ צפוי לחזור להתאמן רק לאחר שיעמוד בפני ועדת משמעת בשבוע הבא.

יובל אבידור שחקן הפועל עכו (ימין) מול עמירן שקלים שחקן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
יתנצל? יובל אבידור/קובי אליהו

כרגע בעכו אין כוונה לשחרר את השחקן, שמעולם לא ביצע מעשה דומה בכל שנותיו בליגת העל, אך הדברים תלויים בו יותר. אם אבידור יתנצל, הוא יחזור לאימונים ויספוג ככל הנראה קנס כספי, אך אם יתעקש לעזוב, גורם בהנהלת עכו אמר: "לא נשאיר אותו בכוח. אם הוא יבחר לעזוב ניתן לו את השחרור".

אתמול החלו להיבחן בקבוצה שלושה חלוצים. מתיאוס אימרייס מברזיל, הרברט דארמי מאלבניה, ווסיליס פאפאדופולוס מיוון. הוכנבוים שמחפש חלוץ יחתים את אחד מהשלושה אם ירשים.

הערב קיימה עכו משחק אימון נגד הפועל ראשון לציון מהלאומית, והפסידה לה 1:0. שלומי אביסדריס כבש את שער הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully