וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירזה טלטוביץ' הודיע: לא אשחק ביורובאסקט הקרוב

23.7.2015 / 12:22

כוכב נבחרת בוסניה, שסבל במהלך העונה החולפת מתסחיף ריאתי והושבת לתקופה ארוכה, יחמיץ את הטורניר בו נבחרתו תתמודד מול ישראל. צסק"א מוסקבה: הקפטן ויקטור חריאפה האריך חוזה

מירזה טלטוביץ' נבחרת בוסניה. AP
לא יפגוש את הנבחרת. טלטוביץ'/AP

לפני שלושה ימים גילתה נבחרת הכדורסל של ישראל כי היא תיאלץ להסתדר ביורובאסקט הקרוב, שייצא לדרך ב-5 בספטמבר, ללא גיא פניני ויותם הלפרין. היום (חמישי), התבשרה הנבחרת כי גם אחת מיריבותיה בטורניר, נבחרת בוסניה אותה היא תפגוש במחזור השלישי של שלב הבתים, תגיע ללא אחד מכוכביה.

מירזה טלטוביץ', שחתם בשבוע שעבר בפיניקס אחרי שלוש עונות במדי ברוקלין נטס, יחמיץ את הטורניר המתקרב בשל בעיות בריאות, שהגבילו אותו בעונה החולפת ל-40 משחקי ליגה בלבד. בינואר החולף אובחן אצל טלטוביץ' תסחיף ריאתי והוא הושבת למשך רוב המשך העונה.

טלטוביץ' אמר במסיבת עיתונאים שכינס בסראייבו: "פיניקס סאנס ייעצה לי לא לשחק במדי הנבחרת בקיץ הזה. הייתי חולה השנה וזו הקבוצה שלי, כך שהחלטתי לוותר על היורובאסקט. הרצון שלי לשחק עבור הנבחרת הלאומית מעולם לא הוטל בספק, אבל הנסיבות שונות כרגע. אני מאמין שאחזור בקיץ הבא". בוסניה תסתדר בטורניר גם ללא יוסוף נורקיץ' מדנבר, שפצוע בקרסול.

* צסק"א מוסקבה הודיעה היום כי קפטן הקבוצה, ויקטור חריאפה, האריך את חוזהו לעונה נוספת עם אופציה לעוד עונה אחת: "שיחקתי כאן רוב הקריירה ואני שמח להמשיך ולהילחם על תארים", אמר השחקן הוותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully