וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל חיפה הפסידה 3:1 לאטאלנטה האיטלקית במשחק ביזארי

22.7.2015 / 19:54

האדומים גרמו לשלושה פנדלים עד לדקה ה-22 ואחרי שהיריבה החמיצה פעמיים, היא כבשה לבסוף מהנקודה הלבנה. תומר סוויסה עוד איזן, עם פנדל נוסף, לפני שבמחצית השנייה האיטלקים כבשו פעמיים

מאמן הפועל חיפה, טל בנין. יוסי ציפקיס
מחצית ראשונה לא שגרתית. בנין/יוסי ציפקיס

קבוצות ליגת העל השונות נמצאות במחנות אימון ברחבי אירופה ופוגשות יריבות מכל היבשת. אחת מהן, הפועל חיפה, הייתה מעורבת הערב (רביעי) במשחק הכנה ביזארי במיוחד.

הקבוצה של טל בנין פגשה למשחק ידידות את אטאלנטה, שסיימה את העונה החולפת במקום ה-17 ונשארה בליגה הבכירה באיטליה. בסופן של 90 הדקות, הקבוצה מברגמו ניצחה 1:3, אולם לא לפני שנשרקו לא פחות מארבעה פנדלים כבר במחצית הראשונה, שהייתה מוזרה ביותר.

האקשן התחיל כבר בדקה התשיעית, כאשר פזמיסלב קובארז', שוער הפועל חיפה, הצליח לעצור את הפנדל הראשון שנשרק, אותו בעט לוקה צ'יגאריני. שמונה דקות בלבד חלפו ויסמין קורטיץ' ניגש לנקודה הלבנה אחרי עוד כדור עונשין לטובת אטאלנטה, אולם הוא בעט מעל המשקוף.

רק עוד חמש דקות עברו ובדקה ה-22, אטאלנטה קיבלה פנדל שלישי במשחק. הפעם, פאפו גומס כבר מצא את הרשת וקבע 0:1. שער של מהראן לאלה עוד הספיק להיפסל, למרות שלטענת אנשי חיפה היה חוקי, לפני שגם האדומים קיבלו פנדל משלהם, אותו שלח תומר סוויסה לרשת בדקה ה-43.

המחצית השנייה, בה ביצע בנין חילופים רבים, כבר הייתה הרבה יותר רגועה, כאשר כבר בדקה ה-48 החזיר מרקו ד'אלסנדרו את היתרון לאטאלנטה ודקה לתום המשחק השלים את הניצחון הארגנטינאי מקסי מוראלס.

עאהד עזאם, שחזר העונה לקבוצה והיה מי שהשיג את הפנדל, אמר: "זה היה משחק מול יריבה איכותית וחזקה. עמדנו כשווים ברוב דקות המשחק, אבל הייתה חסרה לנו רגל מסיימת". חנן ממן, שגם הוא חזר העונה לחיפה, רשם 45 דקות ראשונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully