וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: קטטת האוהדים ההמונית אחרי משחק האימון

22.7.2015 / 16:00

אוהדי לידס ופרנקפורט התעמתו אחרי ששתי הקבוצות נפגשו במחנה אימונים באוסטריה בתגרה מכוערת שהסתיימה בכמה פצועים בלבד, ועם 20 אוהדים שבילו את הלילה בתחנת המשטרה

אתר רשמי

זה התחיל במשחק אימון בין שתי קבוצות שנערכות לקראת פתיחת עונת הכדורגל, אבל הפך בסופו של דבר לשדה קרב של ממש. לידס יונייטד האנגלית ואיינטרכט פרנקפורט הגרמנית, נפגשו אתמול באוסטריה, למשחק ידידות שהסתיים בניצחון הגרמנים 1:2. המשחק עצמו עבר בשלום והבלאגן החל עם שריקת הסיום, כאשר מאות אוהדים משתי הקבוצות חלקם רעולי פנים, חלקם שיכורים, נטלו חלק בתגרה מכוערת.

כזכור, בשנת 2000 נרצחו שני אוהדי לידס באיסטנבול במהלך מהומות ותגרות אלימות שפרצו בין האנגלים לאוהדי גלטסראיי הטורקית אחרי ערב משחק חצי גמר גביע אופ"א בין הקבוצות. הפעם למרבה המזל זה הסתיים בכמה פצועים בלבד וכ-20 אוהדים שבילו את הלילה בתחנת המשטרה.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully