וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרק 1

גילי דנון

29.9.2002 / 17:26

YES: "הזכויות בידי 5 פלוס". 5 פלוס: "הזכויות בידי YES". הליגה בעיצומה וכדורגל איטלקי אין. בעקבות פניית וואלה! ספורט הבטיחו במועצת הכבלים והלווין להיכנס לתמונה

אז איפה נראה את שידורי הליגה האיטלקית בכדורגל? נכון להיום, שלושה מחזורים אחרי פתיחת העונה, עדיין לא ברור היכן ואם ישודרו המשחקים. החדשות הטובות הן שלאור פנייה של מערכת וואלה! ספורט למועצת הכבלים והלווין, הובטח לכתבנו כי העניין ייבדק, ובקרוב יחזרו אלינו עם תשובות. החדשות הרעות הן, שכמו שזה נראה עכשיו, עד שיחזרו אלינו עם תשובות כבר תיגמר העונה.

כמו בהרבה תחומים בישראל, גם כאן הבלאגן חוגג. בשיחה עם חברת הלווין YES, שבעונה שעברה שידרה את המשחקים (בערוץ פוקס ספורט), נאמר לכתבנו כי זכויות השידור של הליגה האיטלקית לא נמצאות ברשותה, אלא בידי ספורט 5+. אבל בשיחה עם ערוץ 5+ החזירו אותנו ל-YES, ואמרו שבעיית שידורי הכדורגל מאיטליה היא לא שלהם, כיוון שהזכויות שייכות לחברת הלווין. בחברות הכבלים, אם למישהו היה ספק, התנערו לגמרי מכל קשר לעניין.

לאחר השיחות המתסכלות עם הגופים המשדרים פנינו לגוף שאמור לפקח על שידורי הטלוויזיה בישראל, הלא היא מועצת הכבלים והלווין. במועצה לא ממש שמעו על הסוגייה, ולאחר שהסבנו את תשומת ליבם, הבטיח לנו דן ולדמן, עוזרה של היו"ר דורית ענבר, כי העניין ייבדק. עם זאת, הבהיר ולדמן, כי במועצה לא יכולים לחייב גופי שידור לשדר אירועי ספורט שאינם בעלי חשיבות לאומית, דוגמת משחקי הנבחרת וכו'.

במועצה גם לא היו מודעים למצוקה של אוהדי הספורט, שרכשו את חבילת הספורט של YES בידיעה שהם עומדים לקבל מנת שידורים שבועית של כדורגל איטלקית, ובמקום זה כרגע הם מקבלים שידורי קריקט מרתקים (לא שמשהו רע בקריקט, אבל פשוט זה לא כדורגל איטלקי). כאמור, במועצה הבטיחו לבדוק את העניין.

נוכח המצב נערכה ביום חמישי שעבר הפגנת מחאה ליד משרדי YES. רן וינמן, ממארגני ההפגנה, מסר כי במסגרת המאבק לשידורי הליגה האיטלקית בטלוויזיה, נעשתה פניה לגופי התקשורת המובילים בארץ, וללאושיות ספורט בולטות שאולי יוכלו לעזור. בינתיים, כלום לא קרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully