וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אלעד גבאי סיכם את מרבית תנאיו לשנתיים הקרובות

21.7.2015 / 23:57

המגן שהתיר חוזהו במכבי חיפה, סיכם את תנאיו ביריבה העירונית, פרט לסעיף אחד, וצפוי לחתום רשמית ברביעי. אם גבאי אכן יצטרף לאדומים, לירן סרדל הצעיר צפוי לבקש לצאת לעונת השאלה

אחרי ששוחרר ממכבי חיפה, אלעד גבאי סיכם עקרונית את פרטי ההתקשרות מול הפועל חיפה. בין הצדדים נותר פער קטן לגבי סעיף אחד ואם לא יהיו שינויים השחקן צפוי לסגור סופית לשנתיים בקבוצה של טל בנין ויואב כץ.

גבאי סיים היום את ההתקשרות עם מכבי חיפה לאחר שהתיר את חוזהו תמורת פיצוי, ובערב שוחח עם אנשי הפועל חיפה וסיכם למעשה את כל תנאי השכר שלו. בחיפה מקווים מאוד שגבאי יחתום רשמית, דבר שיסגור כמעט באופן סופי את הסגל לעונה. בחיפה מקווים שהשחקן יסגור וייצא עם הקבוצה למחנה האימון באיטליה, אך אם לא יספיקו הוא יצטרף לאימונים עם החזרה של הקבוצה ארצה.

שחקן מכבי חיפה, אלעד גבאי. אדריאן הרבשטיין
חוצה את הכביש. גבאי/אדריאן הרבשטיין

אם לאחר המחנה במועדון יהיו מעוניינים להתחזק בשחקן נוסף, הם יוכלו לעשות זאת עם שחקן זר שכן לקבוצה יש כרגע רק ארבעה זרים. מי שעשוי לבקש לעזוב במקרה של חתימה של גבאי הוא לירן סרדל הצעיר.

המגן מוערך מאוד על ידי אנשי המועדון ונחשב לאחד מהכשרונות המבטיחים בקבוצה והעובדה שמגן בעל שיעור קומה כמו גבאי יגיע, צפויה לפגוע משמעותית בדקות המשחק שלו, זאת למרות שסרדל שיחק בסיום העונה שעברה גם בעמדות הקישור. אם סרדל אכן יבקש לעזוב בחיפה לא צפויים לעמוד בדרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully