וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוראן ארצג מועמד למכבי תל אביב: "עוקבים אחריו הרבה זמן"

21.7.2015 / 20:04

הצהובים בדקו את האפשרות להחתים את שחקן הפנים עוד בפיינל פור הקודם, אך נרתעו מתג המחיר הגבוה שלו, וכעת ממתינים שיירד. הסרבי שבוחן אפשרויות גם ב-NBA היה מועמד גם לקראת סוף 2014

אימג'בנק GettyImages

בוידאו: משחק השיא של זוראן ארצג ביורוליג - 35 נקודות מול צסק"א מוסקבה

מכבי תל אביב ממשיכה לנסות להתחזק לקראת העונה הבאה, ולוואלה ספורט נודע כי אחד המועמדים לחזק את הקו הקדמי הוא זוראן ארצג (30, 2.11 מ'). הצהובים בדקו את מועמדותו כבר במסגרת הפיינל פור האחרון במדריד, אולם נרתעו כשהובהר להם כי מחירו הוא כ-1.6 מיליון יורו לעונה."ארצג הוא שם שאוהבים בקבוצה ועקבים אחריו המון זמן", אישר גורם במועדון.

כעת, כחודשיים לאחר מכן, שחקן הפנים הסרבי ששוחרר מגלאטסראי עדיין ללא קבוצה, ובמכבי מקווים שמחירו ירד והוא ישקול להצטרף לצהובים. במקביל, בוחן ארצג אופציות ב-NBA. לפני מספר ימים אמר בראיון בארצו: "כרגע אין לי חוזה לעונה הבאה, נראה מה יהיה. ארצה לשחק בקבוצת יורוליג".ארצג היה מועמד לצהובים גם לקראת סוף 2014, כשגלאטסראי סבלה מקשיים כלכליים והיתה בעיצומה של מעין מכירת חיסול, אולם בסופו של דבר סיים את העונה בטורקיה.

הסרבי חווה את עונתו הטובה ביותר בקריירה אשתקד, לפחות מבחינה סטטיסטית, כשהעמיד ממוצעים מצוינים של 15 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק במסגרת היורוליג. יש לציין שמדובר בקלעי טוב מאוד גם מחוץ לקשת, ובעונה שעברה הוא צלף 50 שלשות ביורוליג ב-38 אחוזים. לפני כן שיחק בז'לז'ניק, אולימפיאקוס, פאניוניוס, בשיקטאש וצסק"א מוסקבה.

זוראן ארצג, גלאטסראיי, מול ארון ג'קסון, צסק"א מוסקבה. Mikhail Serbin, GettyImages
סיים את עונת השיא שלו ביורוליג וכעת הוא ללא קבוצה. ארצג/GettyImages, Mikhail Serbin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully