וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גבריאל תמאש מועמד בעקבות הפערים עם וינטרה

הבלם הרומני בן ה-32, שנזרק מסטיאווה בוקרשט בעקבות היעדרותו מאימון הקבוצה, עשוי להגיע תמורת 150 אלף יורו. ברומניה בטוחים שסגר בישראל, האדומים טוענים: מועמד רק אם וינטרה לא יגיע

יותם רונן

בזמן שהפועל תל אביב ממתינה להחלטתו של הבלם היווני לוקאס וינטרה, עמו עדיין קיימים פערים כספיים והוא עדיין לא הודיע אם הוא מעוניין להגיע לישראל, שמו של גבריאל תמאש עלה כמועמד רציני במקרה שעסקת וינטרה לא תצא אל הפועל. ברומניה טוענים שהשחקן הוותיק של סטיאווה בוקרשט סגור בהפועל תל אביב, אבל במועדון האדום מכחישים כי הושג סיכום ומסבירים כי הוא אחד המועמדים במקרה שווינטרה לא יגיע.

שחקן ווסט ברומיץ' לשעבר, גבריאל תמאש. GettyImages
רזומה מרשים. גבריאל תמאש/GettyImages

לפני כמה ימים תמאש יצא לבלות עם שני כדורגלנים אחרים ולא הופיע לאימון של סטיאווה למחרת. המאמן מירל ראדוי החליט לזרוק אותו מהקבוצה, בתמיכת הבעלים הקונטרברסלי ג'יג'י בקאלי. הבלם שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, ביקש לעזוב ובקאלי ניגש לתקשורת הרומנית והכריז שהוא יאפשר לו לעשות זאת תמורת דמי העברה בגובה של 150 אלף יורו.

תמאש שיחגוג את יום הולדתו ה-32 בנובמבר, עבר במהלך הקריירה בלא פחות מ-12 קבוצות ושולמו עליו קרוב ל-11 מיליון יורו. בין היתר שיחק בגלאטסראיי, ספרטק מוסקבה, סלטה ויגו, אוקזר, ווסט ברומיץ', דינמו וסטיאווה בוקרשט. הוא צבר 63 הופעות בנבחרת רומניה ולבש את מדיה ביורו 2008.

בשנה שעברה הוא חתם בווטפורד מליגת המשנה באנגליה ואפילו הספיק לשחק תחת אוסקר גרסיה, אבל בספטמבר סבל מפציעה בברך שגרמה לו להיעדר כחצי שנה מהמגרשים. בינואר הוא שוחרר מהקבוצה הלונדונית וחתם בסטיאווה בוקרשט. הוא הצליח לשוב לכושר מלא וסייע לקבוצה לזכות באליפות בצורה דרמטית, למרות שלקראת סוף העונה סבל מפציעה נוספת, הפעם בשריר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully