וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תצא למחנה אימון בפולין, זעם בהנהלה על קומץ האוהדים המקללים

21.7.2015 / 16:21

משנה: בהנהלה מתכוונים לפעול כנגד האוהדים שמקללים את המאמן.בקבוצה נוטים לרדת מקאסס והעלו את מועמדותו של דויד טורס. שלומי אזולאי צריך להחזיר תשובה אם יהיה מוכן להגיע למועדון

אדריאן הרבשטיין

בני סכנין תצא היום (שלישי) למחנה אימונים בפולין, כשאליה יצטרף גם הנבחן הברזילאי, ז'אורז'יניו, כשהנטייה בקבוצה היא להחתימו, אך החלטה סופית בנושא תתקבל רק לאחר המחנה. הברזילאי כבש שער במשחק האימון נגד הפועל נצרת עילית, ומותיר רושם חיובי בתקופה שבה נבחן. בהנהלת הקבוצה זועמים על האוהדים שמקללים את המאמן אלי כהן ומתכוונים לפעול נגדם: "לא יכול להיות שהם מגיעים רק כדי לקלל את המאמן", אמר שחקן בקבוצה "מישהו צריך לשים לזה סוף".

מי שככל הנראה לא יגיע הוא חוסה מריה קאסס, לאחר שבמועדון החליטו לבחון אופציות אחרות. אחד השמות שעלו הוא של דויד טורס, חלוץ ספרדי ששיחק בפלאטניאס מהליגה הראשונה ביוון בשתי העונות האחרונות וכבש 19 שערים. טורס הוזכר בעבר כמועמד להגיע למכבי חיפה אלא שאז הקבוצה היוונית לא שחררו אותו וכעת, כשסיים את ההתקשרות עם היוונים, הוא הוצע לסכנין ששוקלת ברצינות את הגעתו.

במקביל, בקבוצה צפויים לשוחח עם נציגו של שלומי אזולאי בניסיון נוסף לצרף את השחקן. אזולאי מבוקש מאוד על ידי סכנין אך הוא וסוכנו אבי נמני עדיין לא החליטו אם הם מעוניינים במעבר שכזה. אם החלוץ יחליט שהוא מוכן להגיע, יצטרכו הצדדים לדון בתנאי שכרו כשהפועל תל אביב מצידה תשחרר אותו בחינם כל עוד יוותר על שכרו במועדון.

שחקן הפועל תל אביב, שלומי אזולאי. קובי אליהו
ישחק בסכנין? שלומי אזולאי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully