וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לשבר בידו של שחר צוברי, ייעדר מפעילות לתקופה של כחודש וחצי

21.7.2015 / 15:58

הגולש, שאמור היה לצאת לחודש של אימונים באתר האולימפי בריו, נפגע בידו במהלך גלישה בספרד. התחרות הבאה של צוברי: ב-17 באוקטובר בעומאן. צוברי: "מאמין שזו פציעה של שבועיים מנוחה"

השייט הישראלי שחר צוברי. איגוד השייט,
ייעדר כחודש וחצי. שחר צוברי/איגוד השייט

הגולש האולימפי, שחר צוברי, נפצע בידו במהלך גלישה בספרד ויזדקק לתקופת החלמה של כחודש וחצי עד שיוכל לחזור לאימונים ולתחרויות. על פי התוכנית המקצועית אמור היה צוברי לצאת ביום חמישי הקרוב לחודש אימונים באתר האולימפי בריו, אך כעת יש חשש שהוא סובל משבר בידו. זו הפעם השנייה שצוברי נפצע במסגרת ההכנות האולימפיות לריו 2016. בקיץ שעבר נפגע בכף רגלו באליפות אירופה שנערכה בטורקיה, נותח במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא, ונעדר מפעילות למשך כשלושה חודשים וחצי.

איגוד השייט מקווה שהפציעה הנוכחית לא תפגע בהכנות של צוברי לקראת המשחקים האולימפיים בריו בשנה הבאה. תחרות המבחן הבאה של צוברי אמורה להיות אליפות העולם, שתתקיים בין ה-17 ל-24 באוקטובר בעומאן.

שחר צוברי מסר: "מדובר בחבלה. ביום ראשון אני אגיע לארץ ואבדק. יכול להיות שזו פציעה של שבועיים מנוחה. בכל אופן אני ממשיך בכל הכוח בהכנות האולימפיות ומרוכז במטרה שלי".

שחר צוברי ונמרוד משיח מתמודדים בסדרה של חמש תחרויות מבחן על כרטיס ההשתתפות במשחקי ריו. משיח, שישתתף בחודש הבא בתחרות הקדם אולימפית בריו, מוביל עם 11.25 נקודות לעומת שבע נקודות של צוברי.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר צוברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully