וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרינצ'יץ': "שמח שהגעתי העונה, אלחם בשביל הקבוצה"

20.7.2015 / 10:22

המונטנגרי של מכבי חיפה מתאקלם. בעיות משפחתיות מעכבות את מדל, נבדקת אפשרות לצרף שחקן מבית"ר. שחקנים: "רוני עושה סדר במשחק ההגנה". הערב (19:30, ספ' 1): משחק אימון מול נוריץ'

מכבי חיפה

אחרי החתמת מארק ואליינטה, במכבי חיפה מחפשים להשלים את הסגל באמצעות החתמת קשר וחלוץ. המאמן רוני לוי רוצה מאוד לראות את הקשר הצ'יליאני מרקו מדל בקבוצה, אך בעיות משפחתיות מונעות כרגע את ההחלטה בעניין. השחקן הבטיח להשיב בקרוב האם יהיה מוכן להגיע לישראל בנסיבות שנוצרו, ובחיפה ממשיכים לבחון מועמדים אחרים, כשאופציית דמיאן ג'וקוביץ' הקרואטי נפלה לאחר שהשחקן סיכם בגאזלק אז'קסיו, העולה החדשה לליגה הבכירה בצרפת. "בימים הקרובים ננסה להתקדם עם חלוץ", אמרו בחיפה אחרי שהתברר שמספר מועמדים שלוי בחן לאחרונה לא מעוניינים להגיע לישראל.

חיפה תקיים הערב את משחק האימון השלישי שלה במחנה מול נוריץ', ותנעל אותו ביום חמישי במשחק מול ריזספור. ביום שישי תנחת הקבוצה בישראל. יוסי בניון צפוי לפתוח היום בהרכב. ביומיים האחרונים רוני לוי שם דגש על הפן הטקטי, ולא ערך אסיפות. ניכר כי המאמן מתמקד בעיקר בעבודת ההגנה של הקבוצה ושחקנים אמרו כי "רוני עושה סדר במשחק ההגנה ואנחנו נראים טוב עם ובלי הכדור. זה הדבר העיקרי שאותו הוא מנסה לשפר".

ניקולה דרינצ'יץ' שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה
"השחקנים כאן הם כמו משפחה". ניקולה דרינצ'יץ'/מכבי חיפה

הקשר ניקולה דרינצ'יץ', שהיה הזר הראשון שחתם העונה בקבוצה, התראיין הבוקר לאתר הרשמי של מכבי חיפה. "מכבי חיפה זה מועדון גדול, מאוד מאורגן. אנחנו עובדים קשה במחנה להגיע מוכנים לליגה במטרה להציג יכולת טובה ולהתחרות על התארים", אמר דרינצ'יץ', שהתייחס גם לאווירה במחנה. "יש במחנה אווירה מעולה. השחקנים כאן הם כמו משפחה. ברמה המקצועית יש פה הרבה שחקנים עם טכניקה טובה. יש פה קבוצה טובה. בעונה שעברה מכבי חיפה רצתה אותו ולא הגעתי, השנה לשמחתי זה קרה. אני יכול להבטיח שאתן מאה אחוז, אלחם ואתן הכל בשביל שהקבוצה שלי תצליח". דרינצ'יץ', התייחס גם לקהל ואמר: "הקהל רוצה נצחונות. אם ננצח הם יבואו. אנחנו צריכים להחזיר לקהל בניצחונות".

אתמול דיווחו חלק משחקני הקבוצה כי ניכר שההרכב השני של רוני לוי נראה טוב יותר במשחקי ההכנה. בקבוצה מרוצים מהשיפור במשחק של איתי שכטר, ומקווים שימשיך להתקדם ולהבקיע בשני המשחקים שנותרו. שחקן שבולט במשחקי ההכנה הוא איסמעיל ריאן, שעושה רושם שיקבל העונה לא מעט דקות מרוני לוי.

מכירת המנויים לאוהדים שרצו לשדרג את מקום הישיבה שלהם הסתיימה והיום החלה מכירת מנויים לקהל הרחב. מעל 14 אלף מנויים כבר נמכרו. במועדון מעריכים שכמות המנויים מהעונה שעברה, 17 אלף, תגדל העונה.

במועדון עדיין ממתינים להתפתחויות בגזרת שחקני בית"ר ירושלים. אחרי שעלה שמו של עומר אצילי, גם לידור כהן עלה כאפשרות. בחיפה הדגישו כי עדיין לא פנו לאף שחקן באופן רשמי, אך ייתכן שבהמשך יבדקו את האפשרות להוכח המצב החדש במועדון מהבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully