וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין ניצחה את נצרת עילית במשחק אימון, אוהדים קיללו את אלי כהן

20.7.2015 / 20:55

ארבעה אוהדים של סכנין קיללו את המאמן וניסו לפרוץ למגרש, אך ההנהלה מנעה מהם לפוצץ את המשחק. עמאשה וז'אורז'יניו כבשו ב-1:2 על נציגת הלאומית. ספואן זועבי חתם לשלוש שנים בקבוצה

אדריאן הרבשטיין

בני סכנין ניצחה הערב (שני) 1:2 את נצרת עילית במשחק אימון, אולם האווירה המתוחה בין אלי כהן המאמן לחלק מהאוהדים באה לידי ביטוי גם בקיץ. ארבעה אוהדים של הקבוצה קיללו לאורך המשחק את המאמן אלי כהן וניסו לפרוץ למגרש, אך ההנהלה מנעה זאת מהם והמשחק חודש כעבור כמה דקות. בהנהלה זעמו על המקרה שחוזר שוב ושוב והבהירו כי הם יודעים באלו אוהדים מדובר ומכוונים לעשות סוף לתופעה הזו.

במשחק עצמו אגב, ניצחה סכנין 1:2 את נציגת הלאומית כאשר חלוץ הרכש וויאם עמאשה כבש את הראשון וז'אורז'יניו הנבחן הברזילאי הוסיף את השני לקבוצה במשחק שהיווה משחק הכנה אחרון לפני היציאה למחנה אימונים.

דויד מנגה שחקן הפועל רמת גן מול ספואן זועבי שחקן ראשון לציון. ברני ארדוב
עלה לליגת העל. ספואן זועבי/ברני ארדוב

ספואן זועבי חתם היום (שני) לשלוש שנים במדי בני סכנין. במועדון רצו שהוא ימריא עם הקבוצה לממחנה האימונים בפולין ויחתום אחרי החזרה לישראל, אבל הקשר סירב והבהיר שלא ייצא ללא חוזה חתום. בסכנין קיבלו את הדרישה שלו והוא חתם באמצעות סוכנו ניר קארין.

זועבי החזיק בהצעות מהפועל רעננה, מ.ס אשדוד והפועל ראשון לציון, אבל העדיף את בני סכנין. זועבי מגיע לסכנין אחרי שלוש עונות במדי הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. בעונה שעברה הוא כבש שישה שערים. בעבר שיחק גם באסי גלבוע והפועל דליית אל כרמל וכשהיה בן עשרה עבר במחלקות הנוער של הפועל נצרת עילית, הפועל עפולה, אסי גלבוע והפועל באר שבע.

"אני שמח ומוכן לאתגר הבא", אמר זועבי לאחר החתימה. "רציתי לשחק בסכנין ואני שמח לייצג את המגזר. אני רוצה להודות לראשון לציון ולאוהדים המדהימים שלה שליוו אותי ועכשיו אקדיש כולי להצלחת סכנין"

עדכון ראשון: 12:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully