וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ואליינטה חתם לשלוש שנים במכבי חיפה: "מרגיש את התשוקה לקבוצה"

19.7.2015 / 21:47

הבלם הספרדי שמגיע מויאדוליד סגר את חוזהו, הפך לרכש השלישי של הירוקים וחבר אליהם למחנה באוסטריה. ואליינטה: "יש לי חשק להכיר את הכדורגל כאן. לא בכל יום רואים כזה אצטדיון באירופה"

מכבי חיפה

צפו בראיון עם ואליינטה באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה

עכשיו זה רשמי וסופי: מארק ואליינטה חתם לשלוש שנים במכבי חיפה. הבלם הספרדי בן ה-28 הגיע בתחילת השבוע שעבר לישראל על מנת להתרשם ולעבור בדיקות רפואיות, ולאחריהן הוא חתם על החוזה. השחקן חבר אל קבוצתו החדשה שנמצאת כעת במחנה האימונים באוסטריה לצורך ההכנות לקראת העונה הקרובה. ואליינטה הוא הרכש השלישי של מכבי חיפה אחרי ניקולה דרינצ'יץ' וסאן מנחם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואליינטה ושחר סוגרים את החוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואליינטה אמר בראיון לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "האוהדים שתומכים בקבוצה שלהם מרגישים תשוקה כלפי הספורט וכלפי הקבוצה, ויש לי חשק להכיר את הכדורגל כאן. האצטדיון נראה נפלא, לא בכל יום רואים כזה אצטדיון באירופה. כבר בכניסה לחדר ההלבשה רואים כמה הכול יפה, איך הכול שמור, איך הכול חדש מאוד ויפה מאוד".

ואליינטה גדל במחלקת הנוער של ברצלונה והיה הקפטן של ליאונל מסי וג'רארד פיקה, אך לא זכה לשחק בקבוצה הבוגרת. בעונת 2008/09 עבר הבלם הספרדי לסביליה, במדיה רשם חמש הופעות בלבד בקבוצה הבוגרת ועוד 33 בקבוצת המשנה.

בעונת 2010/11 עבר ואליינטה לוויאדוליד מליגת המשנה בספרד. בחמש העונות שלו במדים הסגולים לבנים רשם הבלם 157 הופעות וכבש חמישה שערים. בתקופתו הספיקה הקבוצה להעפיל חזרה לליגה הראשונה, לשחק בה במשך שנתיים ולנשור חזרה לליגת המשנה. לוואליינטה יש גם שבע הופעות במדי נבחרת ספרד הצעירה, עמה זכה ביורו 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully