וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש שנות מאסר למנהל הפועל פתח תקוה לשעבר, עופר צברי, במסגרת הסדר טיעון

19.7.2015 / 16:39

מנהל הפועל פתח תקוה לשעבר, שהורשע בביצוע עבירות מין בקטינים, ייכלא לחמש שנים לאחר שהורשע על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב במסגרת הסדר טיעון

צילום: יותם רונן, עריכה: גדי וינסטוק

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (ראשון) עונש של חמש שנות מאסר על עופר צברי, מנהלה לשעבר של הפועל פתח תקוה, שהורשע בביצוע עבירות מין בקטינים בני 15-17 במסגרת הסדר טיעון.

כזכור, צברי נעצר בסוף נובמבר 2014 בתום מרדף דרמטי בנתיבי איילון. המרדף החל לאחר ששוטרים הבחינו בצברי ככל הנראה מבצע עבירת מין בקטין שעה שהשניים שהו ברכב. צברי ניסה להימלט מהמקום ובמהלך הבריחה דרס שוטרת.

עופר צברי מובא להארכת מעצר נוספת בבית משפט השלום, תל אביב. יותם רונן
ייכלא לחמש שנים. עופר צברי/יותם רונן

בסוף אפריל השנה הוגש נגד צברי כתב האישום ובו נכתב: "במהלך החודשים יולי-אוגוסט 2014 או בסמוך לכך, עבר הקטין להתגורר בפתח תקווה. במהלך תקופה, עד לתחילת חודש אוקטובר 2014, התאמן הקטין בקבוצת הנוער של הפועל פתח תקווה. מיד בהגיעו לקבוצה, פגש בנאשם שהציג עצמו בפניו כמנהל קבוצת הבוגרים וביקש מהקטין שיאשר אותו כ'חבר בפייסבוק'. הקטין נעתר לבקשה. במהלך התקופה וכחלק מהעמקת יחסי התלות של הקטין כלפיו, התכתב הנאשם עם הקטין בין היתר באמצעות יישום (אפליקציית) ה'ווטסאפ'. במסגרת התכתבויותיהם במהלך חודש ספטמבר 2014, כינה הנאשם את הקטין 'כוכב', 'נסיך', 'חיים שלי', כתב לו שהוא אוהב אותו ושידאג לקנות לו בגדים והתעניין תדיר בהשתלבותו בקבוצה. הנאשם התלונן בפני הקטין כי 'אני כל כך משתדל שיהיה לך טוב ואתה מקבל את זה כמובן מאליו', והקטין השיב לו כי הוא כמו אבא בשבילו. על כך השיב הנאשם כי 'אני אוהב אותך ואתה יודע את זה ... ואתה צריך להבין ששום דבר לא מובן מאליו'.

עוד נכתב: "במספר הזדמנויות שונות במהלך התקופה, בעת נסיעתם המשותפת ברכבו של הנאשם, ביצע הנאשם בקטין מעשים מגונים, ליטף את איבר מינו של הקטין מעל לבגדיו וזאת לצורך סיפוק וגירוי מיני ובהסכמתו שהושגה תוך ניצול יחסי תלות שביניהם".

"בתחילת חודש אוקטובר 2014, וכחלק מהעמקת יחסי התלות של הקטין כלפיו, העניק הנאשם לקטין כסף לקניית בגדים חדשים ובמועד שאינו ידוע לתביעה בסמוך לחג הסוכות, שוב הזמין הנאשם את הקטין לבוא אליו למחסן הכביסה ולקבל בגדי ספורט. הקטין הגיע למחסן הכביסה בשעות הערב וישב שם עם הנאשם כשהם לבדם. הנאשם הציע לקטין לעסות את גופו. משנאות הקטין להצעה, הפשיט הנאשם את חולצתו של הקטין, התפשט מחולצתו וביצע בקטין מעשים מגונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully