וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: לינדה בולדר זכתה במדליית כסף בגרנד סלאם טיומן

19.7.2015 / 15:42

העולה החדשה מהולנד חלפה בדרך על פני סגנית אלופת העולם כשהכניעה אותה באיפון, אבל בגמר היא הפסידה ליפנית הרוקה טאצ'ימוטו, גם כן באיפון, והסתפקה במקום השני. בולדר: "היה חשוב לי להוכיח את עצמי". וילדיקן וקוכמן הודחו

לינדה בולדר עם שני הרשקו. איגוד הגודו, אתר רשמי
חגיגה ברוסיה. לינדה בולדר עם שני הרשקו/אתר רשמי, איגוד הגודו

אחרי מדליות הארד של ירדן ג'רבי ורוני שוורץ, מי שהשיגה מדליית כסף וניצבה על הפודיום בגרנד סלאם טיומן, רוסיה, היא העולה החדשה מהולנד, לינדה בולדר (עד 70 ק"ג).
בולדר התחילה את התחרות מהסיבוב השני בזכות הדירוג שלה, ופגשה את הרוסיה אירינה גזייבה. הרוסיה ספגה שני שידו (עונשים), בעוד בולדר ספגה אחד, ואחרי ארבע דקות של קרב שבו השתיים לא הצליחו להשיג ניקוד, הניצחון הלך עם בולדר. ברבע הגמר בולדר הרשימה כבר יותר, ושלטה בקרב שלה מול היפנית קארן נון אירה, סגנית אלופת העולם. היפנית ספגה שני שידו, ובהמשך הצליחה בולדר להכניע אותה ולנצח באיפון.

בחצי הגמר פגשה בולדר את סונגיאון קים הקוריאנית, שלפני שנתיים סיימה עם ארד באליפות העולם. אחרי ענישה אחת לכל אחת, בולדר השיגה את האיפון המיוחל ובגמר היא תפגוש את הקנדית קליטה זופאנצ'יץ'. בגמר פגשה בולדר יפנית נוספת, הרוקה טאצ'ימוטו, ולמרות שהיריבה ספגה שני שידו, היא השיגה את האיפון המיוחל שסידר לה את הזהב, והשאיר את בולדר רק עם הכסף.

באותה קטגוריית משקל, ליאור וילדיקן סיימה את דרכה בתחרות אחרי הקרב הראשון שלה נגד יאנה קריוקובה מרוסיה אחרי שספגה שידו אחד ובכך הוכרעה ההתמודדות. אצל הגברים, עד 90 ק"ג, לי קוכמן גבר בווזארי על הספרדי דויד רואיז זיאץ', אבל הפסיד לאחר מכן לשבדי ג'ואקים דבארבי שניצח באיפון.

לי קוכמן עם גיא פוגל. איגוד הג'ודו,
הפעם הוא הודח. לי קוכמן/איגוד הג'ודו

"אני שמחה מאוד על מדליית הכסף", אמרה בולדר. "היה חשוב לי להוכיח לעצמי ולכל אלו שתומכים בי שאני יכולה לנצח כל ספורטאית בקטגוריית המשקל שלי. עברתי אליפות אירופה לא מוצלחת והתחרות היום נותנת לי המון מוטיבציה וביטחון להמשך. אני גאה ומאושרת לזכות במדליה חשובה עבורי ולהניף את דגל ישראל. תודה רבה לאיגוד הג'ודו והעומד בראשו משה פונטי, למאמן הנבחרת שני הרשקו, לכל ספורטאיות הנבחרת שנמצאות איתי ברגעים המוצלחים וגם באלו שפחות, ולכל אלו שתומכים ועוזרים לי בדרך שבה אני עוברת. אמשיך לעשות כל מאמץ כדי להביא כבוד והישגים לעצמי ולמדינת ישראל. כל המאמצים שלי מופנים עכשיו לעבר אליפות העולם".

שני הרשקו, מאמן הנבחרת, הוסיף: "היה יום תחרות מעולה ללינדה. אני גאה בה שאחרי אליפות אירופה לא מוצלחת, היא הגיעה לתחרות והוכיחה שהיא שייכת לטופ העולמי. את הגמר היא התחילה בצורה נחושה ויפה, אבל לצערי חוסר ריכוז לשנייה עלה בהפסד בגמר. נבחרת הנשים מסיימת גרנד סלאם מוצלח מאוד, כשמתוך שבע משתתפות שלוש מדליות, מקום חמישי ופעמיים מקום שביעי. אני גאה מאוד בספורטאיות שלי. עכשיו כל המאמצים מופנים לאליפות העולם באוגוסט".

עדכון ראשון: 10:21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully