וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פז'מיסל קובארז': "ליברץ פייבוריטית, הסיכויים 40:60 לטובתה"

19.7.2015 / 9:17

שוער הפועל חיפה שיחק בעבר במדי יריבת קרית שמונה וגם התאמן איתה בקיץ: "השחקנים הכי מסוכנים הם מארק באקוש ודויד פאבלקה". הצ'כים כבר ביקשו לברר איתו פרטים על סגנית האלופה

נציג מטעם סלובן ליברץ נכח אתמול (שבת) במשחק האימון של עירוני קרית שמונה נגד לוקרן הבלגית (0:1 ללוקרן) כדי לעקוב אחרי סגנית האלופה הישראלית לקראת ההתמודדות הכפולה במוקדמות הליגה האירופית. גם הקבוצה מהצפון תשלח נציג לעקוב אחר מחזיקת הגביע הצ'כי.

אחד מהשחקנים שמכיר הכי טוב את הקבוצה הצ'כית הוא שוער הפועל חיפה פז'מיסל קובארז', ששיחק במדיה לפני שהגיע לישראל ואף התאמן איתה לפני כמה שבועות כדי לשמור על כושר. קובארז' כבר קיבל לא מעט טלפונים מאנשים בליברץ, שביקשו לברר פרטים על היריבה.

בשיחה עם וואלה ספורט אמר קובארז': "התאמנתי איתם בפתיחת האימונים. סלובן החליפה מאמן וכמה שחקנים, ככה שהיא עוד מתחברת, אבל בהחלט מדובר בקבוצה טובה. לטעמי השחקן שקרית שמונה צריכה לחשוש ממנו יותר מכל אחד אחר הוא החלוץ מארק באקוש, שהוא סקורר נהדר ויש לו גם הרבה ניסיון בליגת האלופות. גם דויד פאבלקה, הקפטן, מסוכן מאוד. הוא שחקן חכם מאוד ובקרית שמונה יצטרכו להיזהר ממנו".

על הסיכויים של קרית שמונה להעפיל אמר קובארז': "בתור אחד ששיחק והתגורר שם, אני מאמין שסלובן ליברץ פייבוריטית, אבל אני חושב שלא כולם שם מבינים עד כמה המשחק הולך להיות קשה. אין בצ'כיה הרבה אינפורמציה על קרית שמונה, חוץ מזה שהיא שיחקה בעבר מול ספרטה פראג, אבל הם לא מזלזלים והם לומדים את הקבוצה. לדעתי הסיכויים הם 40:60 לטובת סלובן".

שוער סלובן ליברץ פז'מסיל קובארז'. GettyImages
מכיר את הצ'כים מצוין. קובארז' במדי סלובן ליברץ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully