וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליס שלזינגר: "מרוצה מהתוצאה", ירדן ג'רבי: "אני חוזרת לעצמי"

18.7.2015 / 21:12

השתיים שנפגשו סוף סוף על המזרן חגגו מדליית ארד. שלזינגר שגברה על יריבתה ציינה: "בטוחה שאמשיך להביא הישגים". ג'רבי: "הקרב מול אליס יכול היה להיגמר בצורה שונה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערב מוזר. שלזינגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה היה ללא ספק קרב יצרי במיוחד. אליס שלזינגר וירדן ג'רבי רצו להוכיח אחת לשנייה שהן טובות יותר במסגרת טורניר גרנד סלאם טיומן, רוסיה, אבל הכרעה ביוקו שהשיגה הג'ודוקא שמייצגת את בריטניה סידרה לה מקום בחצי הגמר. למרות זאת, השתיים סיימו עם מדליות ארד.

שלזינגר אמרה לאחר הזכייה: "הצבתי לעצמי מטרה טבעית מאוד וברורה, וזה להביא מדליה. התחרות הייתה מאתגרת במיוחד, ולמרות חריקות פה ושם שחוויתי בקרבות, אני מאוד מרוצה מהתוצאה. מדליית ארד באליפות גרנד סלאם היא הישג מצויין, ואני מודה מקרב לב לצוות המקצועי של נבחרת אנגליה ולמאמני האישי פאבל מוסין על הליווי המקצועי. אני סמוכה ובטוחה כי המשך ההישגים בתחרויות הבאות לא יהססו להגיע, אני עומלת ומתאמנת קשה ופנינו בנחישות רבה לכיוון אולימפידת ריו".

ירדן ג'רבי ציינה: "אני מרוצה מהיכולת שלי היום. מתחרות לתחרות אני חוזרת לעצמי, והיום גם זרקתי הרבה, מה שהיה חסר לי בתחרויות הקודמות". על הקרב מול שלזינגר אמרה סגנית אלופת העולם: "הקרב היה צמוד מאוד והיה יכול להיגמר בצורה שונה. עבורי היא מתחרה כמו כל אחת אחרת. אני מתרכזת באליפות העולם ולשם אני אגיע הכי מוכנה שאפשר. תודה מיוחדת לשני הרשקו שליווה אותי היום, ולפיזיותרפיסט שלי נמרוד משה, שעזר לי בצורה בלתי רגילה, בנוסף לאלון יחיאל. תודה רבה לספונסרים שלי אלטושלר שחם, מלאנוקס וכאל שמלווים אותי לאורך כל הדרך".

שני הרשקו, שראה גם את רוני שוורץ זוכה במדליית ארד, סיכם: "אני גאה מאוד בנבחרת הנשים. ביום הראשון התחרינו עם חמש ספורטאיות וכולן דורגו. יש קצת תחושת החמצה כי אני חושב שיכולנו גם יותר. להגיע לגרנד סלאם חזק מאוד לפני אליפות העולם ולהשיג שתי מדליות ושלושה דירוגים זה הישג מדהים. העבודה במסגרת הנבחרת דוחפת את הבנות קדימה. הן מעודדות אחת את השנייה כל הזמן בהצלחות ובקשיים, ואני גאה מאוד בכל אחת מהן על כך. זו מדליה ראשונה בתחרות משמעותית עבור רוני שוורץ מאז שחזרה מהפציעה, וזו המדליה השלישית של ירדן ב-2015. בהצלחה לליאור ולינדה מחר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הקרב היה צמוד מאוד והיה יכול להיגמר בצורה שונה". ג'רבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully