וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: דריהן ועומר קרובים להבטיח זהב באליפות העולם לנוער

17.7.2015 / 19:29

השניים מובילים לפני שיוט המדליות בתחרות היוקרתית בפולין. דריהן סיימה היום 1, 2 ו-1 ומקדימה בארבע נקודות את יריבתה הרוסיה. עומר זינק למקום הראשון וייאבק מול יריב ארגנטינאי שרחוק ממנו שתי נקודות בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר זכתה בזהב לקדטיות. נוי דריהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליפות העולם לנוער בשייט תגיע מחר (שבת) אל הישורת האחרונה, כשנוי דריהן ויואב עומר קרובים מאוד להבטיח לעצמם מדליית זהב בתחרות שנערכת בגדניה, פולין. שני גולשי ה-RSX יזנקו מהמקום הראשון באליפות הכללית עד גיל 19. דריהן, אלופת אירופה עד גיל 19 ועד גיל 17, עלתה למקום הראשון בתום שיוטי בית הזהב אחרי שהיא סיימה היום במקומות 1, 2 ו-1 ויש לה 21 נקודות שליליות. היא הדיחה מהפסגה את הרוסיה סטפניה אלפוטינה, שהובילה לאורך כל התחרות (25 נקודות שליליות). במקום השלישי נמצאת הצרפתיה ברנסי מג (39 נקודות).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק לפני שבועיים הוא זכה בכסף באליפות אירופה לנוער. יואב עומר/מערכת וואלה!, צילום מסך

דריהן כבר הבטיחה לעצמה מדליית זהב באליפות העולם לקדטים, וכעת תנסה להשיג את הזהב גם בגיל הבוגר יותר. מאיה מוריס חברתה זכתה היום במדליית ארד עד גיל 17 ותתחרה בשיוט המדליות כשתזנק מהמקום התשיעי אחרי שאת שיוטי היום היא חתמה עם מקומות 14, 14 ו-16.

עומר, מדליסט הכסף מאליפות אירופה עד גיל 19 שהסתיימה לפני כשבועיים זינק למקום הראשון לאחר שסיים במקומות 12, 3 ו-23. לעומר יש 61 נקודות שליליות, ובשיוט המדליות ייאבק על הזהב מול הארגנטינאי פרנסיס סבידט בריקר שצבר 63 נקודות והצרפתי טוטאן בוסק המדורג שלישי עם 73 נקודות. גולש נוסף שהבטיח מדליה הוא כפיר אזולאי, שמוביל את התחרות עד גיל 17 עם 106 נקודות שליליות, כשעל מדליית הזהב הוא ייאבק מהמקום התשיעי הכללי מול ההולנדי סי הוקסטרה (107 נקודות), שיתחרה בשיוט המדליות מהמקום העשירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully