וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום סחבת מייגעת: מכבי חיפה השלימה את עסקת מארק ואליינטה

18.7.2015 / 23:08

16 ימים אחרי ההודעה על סיכום עם הבלם הספרדי, הירוקים השלימו סופית את רכישתו מוויאדוליד והוא יצטרף למחנה האימונים באוסטריה. הפך לרכש השלישי אחרי ניקולה דרינצ'יץ' וסאן מנחם

מכבי חיפה

שבועיים ויומיים אחרי ההודעה הרשמית של מכבי חיפה בדבר סיכום שהושג עם מארק ואליינטה, הבלם הספרדי סוף כל סוף השלים הערב (שבת) את המעבר לירוקים, לאחר שהסדיר את כל ענייניו מול קבוצתו ויאדוליד.

שחקן ריאל ויאדוליד, מארק ואליינטה. GettyImages
סוף טוב, הכול טוב. מארק ואליינטה/GettyImages

בתום סחבת מייגעת, ואליינטה בן ה-28, שביקר בארץ בתחילת השבוע האחרון ועבר בדיקות רפואיות במועדון הירוק, הפך לרכש השלישי של מכבי חיפה (אחרי ניקולה דרינצ'יץ' וסאן מנחם). הוא צפוי להצטרף ביום ראשון למחנה האימונים של הירוקים באוסטריה ועשוי ליטול חלק במשחקי ההכנה נגד נוריץ' וריזספור.

ואליינטה גדל במחלקת הנוער של ברצלונה והיה הקפטן של ליאונל מסי וג'רארד פיקה, אך לא זכה לשחק בקבוצה הבוגרת. בעונת 2008/09 עבר הבלם הספרדי לסביליה, במדיה רשם חמש הופעות בלבד בקבוצה הבוגרת ועוד 33 בקבוצת המשנה.

בעונת 2010/11 עבר ואליינטה לוויאדוליד מליגת המשנה בספרד. בחמש העונות שלו במדים הסגולים לבנים רשם הבלם 157 הופעות וכבש חמישה שערים. בתקופתו הספיקה הקבוצה להעפיל חזרה לליגה הראשונה, לשחק בה במשך שנתיים ולנשור חזרה לליגת המשנה. לוואליינטה יש גם שבע הופעות במדי נבחרת ספרד הצעירה, עמה זכה ביורו 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully