וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אם ממן לא יגיע, קשר זר עשוי להגיע במקומו

17.7.2015 / 12:14

בקבוצה ממשיכים במאמצים להחזיר את הקשר למועדון אך אם המו"מ יתפוצץ, טל בנין צפוי ללכת על אופצייה של זר, שהתפנה לאחר שטוסיין ריקטס סיכם בטורקיה. נמשכים המגעים עם גבאי. הילאל מוסא חתם רשמית לעונה

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בהפועל חיפה יילכו על אופצייה של קשר זר אם המשא ומתן עם חנן ממן יתפוצץ באופן סופי. בקבוצה מעוניינים מאוד להחתים את ממן והשיחות בין הצדדים נמשכות כשהמטרה היא לסיים אותן בהצלחה עוד בסוף השבוע הקרוב. בחיפה מכינים חלופות ואם המו"מ לא יצלח וממן לא יגיע, עושה רושם שבקבוצה יפנו לאופציה של זר ולא של שחקן ישראלי שכן העובדה שטוסיין ריקטס לא צפוי להגיע, משאירה מקום של זר נוסף בקבוצה.

ריקטס סיכם היום (שישי) עקרונית בשנליאורפספור מהליגה השנייה בטורקיה, והוא צפוי לחתום שם בימים הקרובים. הקנדי קיבל הצעה לשחק בשורות הטורקים כחלוץ, והוא מעדיף אותה על תפקוד כמגן בהפועל חיפה.

חנן ממן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יחזור הביתה? חנן ממן/ברני ארדוב

בשלב זה לפי גורמים במועדון אין עדיין שחקן זר ספציפי על הפרק ובקבוצה יחלו לחפש אחד כזה רק אם יבינו שבאופן סופי ממן לא יגיע. בנוסף, בחיפה יגבירו מאמצים כדי לנסות ולהחתים את אלעד גבאי שבר שיסגור כמעט לחלוטין את הסגל לעונה הקרובה. אתמול נפגשו הצדדים ובחיפה הציעו לשחקן הצעה שנמוכה בכמה עשרות אלפי דולרים מהשכר אותו הוא מרוויח ביריבה העירונית, כשכעת גבאי ינסה לגלם את ההפרש בדמות פיצוי ממכבי חיפה. מי שכן חתם רשמית על חוזה לעונת אחת הוא הילאל מוסא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully