וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בבאר שבע: "יהיה קשה לעלות שלב". ברדה: "תון השיגה מקדמה"

17.7.2015 / 7:01

בכר החליט להתאמן במגרש הסינטטי בשפיים לקראת הגומלין. נקודת אור: "השחקנים מבינים את השיטה". כפי שפורסם בוואלה ספורט, המאמן החליט: מליקסון לא ישמש כקפטן, בוזגלו יחליפו

צילום ועריכה: קובי אליהו

תחושת החמצה, כך אפשר להגדיר את התחושות בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע בתום ה-1:1 אמש (חמישי) מול תון השוויצרית. בצוות המקצועי ניסו לשדר אתמול תחושה של רוגע לשחקנים, כדי שלא לפגוע בהכנות לקראת המשחק הגומלין בשוויץ, אבל במועדון הודו הלילה כי התוצאה הזאת אינה מספיק טובה לקראת הגומלין.

"בשעה הראשונה של המשחק שלטנו, אבל אז תון נכנסה למשחק, הלכנו אחורה ונתנו לה להניע כדור. היו לנו מספיק הזדמנויות לשים כדור שני ברשת, אבל לא עשינו את זה ונענשו. חבל. יהיה קשה מאוד לעלות לשלב הבא", אמרו במועדון. במועדון התנחמו ביכולת של שחקני מרכז השדה. "ראדי לא הפסיק לעשות תנועה, הובאן כבש והיה נייד מאוד ואוגו חשב כל הזמן הגנה, כמו שבכר מצפה ממנו", אמרו.

נקודת אור נוספת: במועדון טענו כי ניכר ששחקני הקבוצה, למרות שעדיין לא מתורגלים מספיק, יישמו ברוב שלבי המשחק את השיטה החדשה. בכר צפוי לשמור על אותה שיטה גם בגומלין, וכבר החל את ההכנות למשחק. מחר וביום ראשון תתאמן בבאר שבע, אבל ביום שני ושלישי יקיים בכר את האימונים במתקן האימונים בשפיים, שמכיל גם מגרש סינטטי ברמה גבוהה. שלומי ארבייטמן יחזור לאימונים ביום ראשון, ורק אז יוחלט האם ייכלל בסגל.

מהראן ראדי שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"לא הפסיק לעשות תנועה". ראדי/ברני ארדוב

אירוע יוצא דופן, עליו דיברו השחקנים לאחר המשחק, קשור לעניין חלוקת סרט הקפטן. כפי שפורסם השבוע בוואלה ספורט, ברק בכר החליט לקחת ממאור מליקסון ואביתר אילוז את תפקיד הקפטן השני, ועל פי המשחק אתמול נראה שהחליט להעביר אותו למאור בוזגלו. בכר שקל את הנושא בכובד ראש בימים האחרונים, ובמועדון העריכו שההחלטה שלו נובעת מהעובדה שבוזגלו, בנוסף לעובדה שמדובר באחד השחקנים הבודדים שכמעט ולא זוכה לתחרות על העמדה שלו, נחשב לשחקן מפתח בקבוצה. "בכר לא שקל לרגע לקחת מברדה את הסרט, אבל יהיו משחקים שברדה לא ישחק ובוזגלו יהיה הקפטן", אמרו. ייתכן שמליקסון ואילוז יהיו קפטנים רק במקרה שבו ברדה ובוזגלו לא על המגרש.

"במשחק הראשון תמיד יש התרגשות. שיחקנו נגד קבוצה חזקה שבאה לשחק על תוצאה, קבוצה אירופאית טיפוסית והתוצאה היא לטובתם", הודה מאור בוזגלו. "בחוץ זה יהיה משחק שונה לגמרי ונצטרך לנצח. נתאמן עד המשחק על דשא סינטטי. ראינו דברים טובים אבל יחסית למשחק ראשון אפשר לצאת מרוצים. אני מרגיש שאנחנו קבוצה חזקה שרק תלך ותשתפר כי זאת רק תחילת הדרך. יכול להיות שזה חוסר ניסיון באירופה ויש עוד דברים שאנחנו צריכים ללמוד, אבל עשינו רק את חצי הדרך. הקהל? כיף לשחק את המפעל הזה בארץ, אמנם לא בבאר שבע, אבל גם לשוויץ יגיעו אוהדים. חבל שלא ידענו לצאת עם ניצחון אבל במשחק הזה יצאתי מעודד".

עוד באותו נושא

מוקדמות הליגה האירופית: הפועל באר שבע ותון נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע מאור בוזגלו, מהראן ראדי. ברני ארדוב
הצהרת אמון. בוזגלו/ברני ארדוב

אליניב ברדה הוסיף: "זה באמת משחק טיפוסי לקבוצה אירופית, לבוא לשחק על תוצאה. הם השיגו מקדמה לגומלין אבל לא אמרנו נואש, כי בכדורגל הכול אפשרי גם במגרש קשה. עד הדקה ה-70 שלטנו ויכולנו לכבוש את השני, אבל המומנטום קצת התהפך. היו לנו מצבים להבקיע עוד שערים". על התפקוד שלו במגרש ענה: "העונה אנחנו משחקים בשיטה שונה, אין שחקן שמשחק מתחת לחלוץ, אז אם המאמן יצטרך אותי בכנף או כחלוץ אז אני אשחק שם כי הקבוצה היא מעל הכול. לא משנה מה אני מרגיש אלא משנה מה המאמן יחליט. אני מקווה שנמשיך בקו העלייה, אבל יש עוד הרבה מקום לשיפור".

בסיום המשחק נותרו אוהדים רבים של באר שבע באיצטדיון והריעו לשחקנים. "לא הופתענו מזה, להפך. הם הבינו שתהיה להם קבוצה טובה העונה. לא משנה באיזה שלב באירופה נודח, הקבוצה מתקדמת וניאבק בליגה על כל תואר אפשרי", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully