וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הביסה 0:9 את זלפדן במשחק הכנה, צמד לאיתי שכטר

16.7.2015 / 22:13

החלוץ ניצל את היריבה מהליגה השלישית באוסטריה כדי למצוא את הרשת. גם גוזלן עם צמד, טואטחה, ריאן, הירש, בניון ותורג'מן הוסיפו. הנבחן גיהואטה שותף, גשם גרם להפסקה של כרבע שעה

מכבי חיפה

מכבי חיפה קיימה הערב (חמישי) משחק אימון שלא נכלל בתכנית המוקדמת של המחנה באוסטריה, והביסה בקלות 0:9 את זלפדן מהליגה המקומית השלישית. איתי שכטר ניצל את ההזדמנות כדי להחזיר לעצמו את הביטחון מול השער עם צמד אישי (26 ו-27), בישול לאיסמעיל ריאן (40) ומעורבות בשער הראשון של טאלב טואטחה (18). יוסי בניון, שנכנס במחצית השנייה, בישל לשובל גוזלן (71) ושחר הירש (72), לפני שגוזלן השלים צמד משלו (78) ובניון כבש בעצמו (88). אלון תורג'מן חתם (90).

מחנה אימונים 2015/16. צילום: יורגן פישר. מכבי חיפה
מתחמם. איתי שכטר/מכבי חיפה

במחצית השנייה ביצע רוני לוי 10 חילופים, כשרק תורג'מן המשיך מבין ה-11 שפתחו. מי שקיבל הזדמנות לנסות ולהרשים הוא הבלם הקמרוני ז'רום גיהואטה, ששיחק בעונה שעברה בוולנסיין, אלא שכבר אחרי חמש דקות המשחק הופסק בגלל גשם עז לרבע שעה. אחרי כרבע שעה המשחק חודש, והירוקים הוסיפו כאמור עוד שלושה שערים. בשבת תפגוש הקבוצה את טשקנט.

הרכב מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, אוראל דגני, דקל קינן, טאלב טואטחה, אביחי ידין, ניקולה דרינצ'יץ', חן עזרא, איסמעיל ריאן, אלון תורג'מן, איתי שכטר.

ההרכב במחצית השנייה: אוהד לויטה, יובל יוסיפוביץ', עאיד חבשי, ז'רום גיהואטה, סאן מנחם, ערן ביטון, עטאא ג'אבר, יוסי בניון, שובל גוזלן, אלון תורג'מן, שחר הירש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully