וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "הגענו להמון מצבים, זה מאכזב. מאמין שנצליח לכבוש בגומלין"

16.7.2015 / 22:03

מאמן באר שבע סיכם את ה-1:1 מול תון והחמיא לקהל החדש שלו: "הם מדהימים, עברו לי צמרמורות בכל הגוף. עמדנו טוב ושיחקנו טוב, אני מאמין בקבוצה הזאת". ראדי: "אסור להוריד את הראש"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע הסתבכה הערב (חמישי) בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, כשסיימה ב-1:1 באצטדיון טדי עם תון השוויצרית. אובידיו הובאן כבש לאדומים עם ביצוע יפהפה בדקה ה-26, אך גם גרם לפנדל מטופש (ומפוקפק) בדקה ה-86, ואפשר ליריבה להשוות. דודו גורש, שיר צדק ומהראן ראדי רשמו הופעת בכורה בהרכב של ברק בכר (שבעצמו חווה בכורה רשמית), בעוד בן שהר עלה כמחליף בדקה ה-60 וזכה גם הוא לדקות רשמיות ראשונות באדום.

אובידיו הובאן שחקן הפועל באר שבע חוגג עם אליניב ברדה. ברני ארדוב
הובאן נתן, הובאן לקח. הרומני חוגג עם ברדה/ברני ארדוב

"זה משחק ראשון שלי במועדון הזה, ומה שהקהל עושה פה זה מדהים", אמר המאמן ברק בכר בסיום. "עברו לי צמרמורות בכל הגוף. הקהל דוחף, מרגישים אותו כל המשחק וכל הכבוד לו. אני מקווה שנשמח אותו במשחק הבא. זה מאכזב, הגענו להמון מצבים, אולי לא של 100 אחוז, אבל הגענו יפה מאוד עד הרחבה שלהם, ולא הצלחנו להביא את זה לידי ביטוי בשערים. בשלב כזה של העונה, נגד קבוצה חזקה מאוד, עמדנו טוב ושיחקנו טוב. החבר'ה נתנו הכל".

על משחק הגומלין בשבוע הבא אמר בכר: "הכל אפשרי. אנחנו שווים גול במשחק, ואני מאמין שאנחנו את הגול שלנו ניתן. אפשר לנצח שם. זו רק ההתחלה. המטרה היא לעבור, נעשה הכל כדי שזה יקרה. יש חיבור טוב בחדר ההלבשה, יש פה קבוצה חזקה. יש עוד מה לשפר, אבל אני מאוד מאמין בקבוצה הזאת".

בן שהר, שנכנס כמחליף בדקה ה-60 לדקות ראשונות באדום, סיכם: "נכנסתי וכבר היתה לי חצי הזדמנות. חבל שזה לא נכנס, תמיד כיף לפתוח עם גול. זו רק המחצית הראשונה, נותרה לנו עוד מחצית משמעותית מאוד בשוויץ".

מהראן ראדי, שרשם הופעת בכורה גם הוא, הוסיף: "אחרי הרבה זמן שלא שיחקתי נכנסתי לעניינים. הצוות והשחקנים עזרו לי, ויש פה חומר נהדר. הגול שקיבלנו קצת היה מאכזב מבחינתנו, אבל יש לנו עוד מחצית ואסור להוריד את הראש. אנחנו קבוצה חזקה והראנו את זה היום. הגענו למספיק מצבים, אני בטוח שניתן הכל כדי לעבור".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע בן שהר. רוני לבנה
רק המחצית הראשונה. שהר/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully