וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשרים מצ'ילה ומקרואטיה מועמדים לחזק את מכבי חיפה

16.7.2015 / 8:04

מרקו מדל בן ה-26, שנמצא במו"מ מתקדם עם הקבוצה, עשוי לחזק את הירוקים. גם דמיאן ג'וקוביץ' ששיחק בליבורנו בפנים. רוני לוי הקרין לשחקנים ביצועים של ברצלונה והבהיר: "חשוב לי שתהיו אמיתיים"

מכבי חיפה

צפו בוידאו לסיכום הימים הראשונים של מחנה האימונים, באדיבות מכבי חיפה TV

אחרי שערך אסיפה בה הזהיר את השחקנים מפני איחורים והבהיר את חשיבות המחנה, מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, ערך אתמול (רביעי) אסיפה טקטית ראשונה באוסטריה, במהלכה העביר את הדגשים הטקטים שלו לשחקנים. תחילה הקרין המאמן ביצועים של ברצלונה, כדי ללמד עמידה טקטית נכונה, בהמשך הוא העביר את המסר לשחקנים באמצעות וידאו שערך מהקדנציה הקודמת שלו במכבי חיפה.

שני שחקנים שבלטו בהקרנת התקצירים היו גוסטבו בוקולי ורוברטו קולאוטי. "אדבר איתכם על הכללים החשובים שאני רוצה לראות מכם במשחק, בעיקר איך עומדים טקטית ואיך מתנהלים מבחינה מנטלית", אמר המאמן לשחקנים. "מה שחשוב לי שתהיו אמיתיים, תעשו דברים בצורה נכונה ותשחקו מהלב". לוי יתחיל לתרגל את ההרכב לקראת המשחק מול לוקומוטיב טשקנט (שבת).

שחקני ברצלונה חוגגים, אנדרס אינייסטה, ליאונל מסי, ניימאר. רויטרס
סיפקו השראה. שחקני ברצלונה/רויטרס

בנושא אחר: הקשר הצ'יליאני, מרקו מדל (26) ששיחק בעונה החולפת בסנטיאגו וונדררס מועמד לחתום, כמו גם הקשר דמיאן ג'וקוביץ' (25) מליבורנו שנמצא גם הוא ברשימות.

ג'וקוביץ' הינו קשר קרואטי שמחזיק באזרחות הולנדית. הוא שייך לבולוניה האיטלקית, אבל בעונה שעברה שיחק כמושאל בליבורנו מליגת המשנה. בעונה לפני כן שיחק בקלוז' הרומנית. מדל שמשחק בעמדת הקיצוני, גדל בקבוצת אודקס איטליאנו, שיחק עונה אחת בקבוצת הפאר הצ'יליאנית קולו קולו, ובשנה שעברה הצטרף לסנטטיאגו וונדררס. הוא רשם הופעה אחת בנבחרת הבוגרת של צ'ילה והיה חלק מהזכייה של הנבחרת הצעירה בטורניר טולון היוקרתי ב-2009.

בגזרת רוני לוי, היממה האחרונה לא הייתה קלה עבור המאמן, בעיקר על רקע הסיכום עם הבלם מארק ואליינטה שהתעכב בגלל פערים כספיים. "הסיפור הזה היה קשה מאוד בשבילו והוא עבר יממה לא קלה בכלל. לקח לו חודש לאתר את הבלם שהוא מחפש, ופתאום הכול כמעט התפוצץ לו בפרצוף", אמר גורם במועדון. "מה היה קורה אם ואליינטה לא היה סוגר? הוא היה חוזר חודש אחורה ומתחיל הכול מהתחלה, לחפש את הבלם הנכון עם הרגל הנכונה. כל הסיפור הזה לא היה נעים לרוני, בלשון המעטה", אמר גורם במועדון. לגבי ואליינטה, במכבי חיפה מאמינים שינחת עד מחר במחנה ויצטרף לקבוצה, אך הוא עדיין לא חתם רשמית על החוזה.

החלוץ פדריקו פיובקארי לא מוכן להתגמש ביחס לדרישה האחרונה שלו שהעביר באמצעות סוכניו ביממה האחרונה: 370 אלף יורו נטו. המסר הזה הועבר להנהלה, שהציעה 250 אלף יורו בלבד. גם אם הקבוצה תשפר את ההצעה, ספק אם החלוץ יסכים לשנות את דעתו בעניין, משום שהוא מחזיק בהצעות טובות יותר מבחינה כלכלית ומקצועית. ללוי יש עוד ארבעה חלוצים ברשימה. השחקן המועדף עליו היה החלוץ ההולנדי, מיצ'ל טה פריידה מפיינורד, אבל קבוצתו דורשת סכומים גבוהים עבור מכירת הכרטיס, ובחיפה לא מוכנים לשמוע על כך. כפי שפורסם בוואלה ספורט, הקבוצה החליטה להקטין את התקציב העונה, ולא מתכוונת לחרוג ממנו. העניין הזה יוצר ללוי בעיה בהחתמת שחקנים.

הפציעה המהירה בהיסטוריה? צפו במדל נפצע ומוחלף אחרי פחות מדקה

ומאלה שנמצאים במחנה, לאלה שלא יצאו אליו. המגן אלעד גבאי קיבל הודעה מהמועדון כי עליו להתאמן עם קבוצת הנוער. לרשות השחקן הועמדה חלופה אחרת והיא אימונים אישיים עם מאמן צמוד מהמחלקה. גבאי שכר עו"ד, והצדדים ינסו להגיע לפשרה לפני פנייה לערכאות המשפטיות. גבאי, מקווים במועדון, יעבור בימים הקרובים להפועל חיפה, אבל השחקן לא מתכוון להתפשר כרגע בענייני השכר ונראה כי הקבוצה תצטרך לשלם לא מעט כסף ולפצות אותו תמורת המעבר. מוחמד כליבאת מתאמן לבדו, ובמכבי פתח תקוה לוחצים עליו להמריא עם הקבוצה עוד הלילה למחנה.

הקשר גוסטבו בוקולי יסכם בקרוב סופית על תפקידו החדש במכבי חיפה, כנראה סקאוט ואחראי על הקשר בין המועדון לשחקנים הזרים.

גוסטבו בוקולי. אדריאן הרבשטיין
בקרוב בתפקיד חדש. גוסטבו בוקולי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully