וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישר ירוויח 550 אלף דולר לעונה: "מתרגש לשחק מול הקהל הטוב בארץ"

15.7.2015 / 22:28

הסנטר החדש של האלופה ישתכר למעלה ממיליון דולר בשנתיים הקרובות, ולא שומר חסד נעורים למכבי תל אביב: "שמח לשוב הביתה". ירושלים מכרה 6,000 מנויים, אלף יותר מאשר בעונה שעברה

צילום וידאו: מור שאולי, עריכת וידאו: מרום שפיצר

חוזהו של דיאור פישר, הסנטר החדש של אלופת המדינה הפועל ירושלים שחתם הבוקר בקבוצה, צפוי לעמוד על כ-550 אלף דולר לעונה, למשך שנתיים. פישר, ששב לארץ אחרי חמש שנים, בהן הספיק להתאזרח, הוא הרכש הרביעי של ירושלים לקראת העונה הבאה.

פישר, שעל המגעים בינו לבין ירושלים פורסם לראשונה בוואלה ספורט, אמר הערב: "אני שמח לחזור הביתה, ומתרגש לשחק בארנה מול האוהדים הכי טובים בישראל. הפועל הוכיחה שהיא קבוצה אלופה עם בעלים והנהלה מדהימים ואני בטוח שהולכים לעשות עונה טובה ביורוקאפ. אני לא יכול לחכות למשחק הראשון".

דני פרנקו הוסיף: "אני שמח שדיאור בחר והראה רצון אמיתי לשחק בהפועל. דיאור הוא שחקן ישראלי ברמה אירופאית גבוה, והעובדה שהוא מחוייב לנבחרת ישראל זו השנה השניה ברציפות היא בהחלט לזכותו. אנחנו ממשיכים קדימה לבנות את הפועל חזקה יותר". בעקבות החתמת פישר, ייתכן ויינסי גייטס יושאל בעונה הבאה.

בירושלים ממשיכים במגעים גם עם גל מקל, במטרה לצרפו, לאחר שמכבי תל אביב החליטה לרדת מגארד הנבחרת ששיחק בעונה החולפת בניז'ני נובגורוד. בעלי ירושלים, אורי אלון, כתב בחשבון הפייסבוק שלו לאחר החתמת פישר "הישראלים הכי טובים בוחרים לשחק באלופה, הפועל ירושלים".

במקביל לצירוף פישר, מדווחים בהנהלת האלופה כי נרשם גידול משמעותי בקצב מכירת המנויים לעונה הבאה. עד כה נמכרו כ-6,000 מנויים - 1,000 יותר מאשר בכל העונה החולפת.

אורי אלון, דיאור פישר, הפועל ירושלים. פייסבוק, אתר רשמי
"הישראלים הכי טובים בוחרים לשחק באלופה, הפועל ירושלים"/אתר רשמי, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully