וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: קרויטר שוב עבר 2.24, וזכה בתחרות גביע מוסקבה

15.7.2015 / 21:49

סגן אלוף אירופה הטרי המשיך במגמת השיפור שלו, כשחצה פעם נוספת את הרף, ופסל בניסיונותיו לחצות 2.23. לנסקי רצה 200 מטר ב-23.87 שניות. אריאל אטיאס סיים 30 באליפות העולם לקדטים

דימה קרויטר קופץ לגובה ישראלי. ברני ארדוב
ממשיך לספק גאווה לאומית. קרויטר/ברני ארדוב

ארבעה ימים בלבד לאחר שהוכתר כסגן אלוף אירופה עד גיל 23, הקופץ לגובה דימיטרי קרויטר ממשיך להוכיח שהוא בדרך הנכונה. הערב (רביעי) הוא ניצח בתחרות גביע מוסקבה לזכרו של קוץ, וסיים בה במקום הראשון כשעבר פעם נוספת את הרף של 2.24 מטר.

קרויטר עבר בצורה חלקה את הגברים 2.07, 2.12, 2.15 ו-2.18. לאחר מכן הוא עבר בניסיון השני גם 2.21 וגם 2.24, התוצאה שמהווה את הישג השיא שלו בארבע השנים האחרונות. לאחר שהבטיח את ניצחונו, העלה קרויטר את הרף ל-2.29, אך פסל. קרויטר ישוב ארצה בחמישי. "אני שמח שאני יציב ומצליח לעבור 2.24 בקביעות, אבל הגיע הזמן שאעבור כבר 2.29", סיכם קרויטר. חשוב להדגיש כי 2.29 מהווה קריטריון לריו, בעוד סנטימטר פחות זה הרף שהוא נדרש לעבור כדי להשתתף באליפות העולם בקיץ.

אריאל אטיאס הודף כדור ברזל. צילום: עמיר חיל,
לא מתרץ. אריאל אטיאס/צילום: עמיר חיל

באותה תחרות השתתפה גם אולגה לנסקי, שקבעה 23.87 שניות בריצה ל-200 מ'. לנסקי סיכמה את הופעתה: "אני די עייפה מכמות תחרויות גדולה. חשתי את העייפות ואני חייבת מנוחה. אנוח עכשיו בארץ עשרה ימים לפני שאחזור להתחרות".

באליפות העולם לקדטים שהחלה אחר הצהריים בקולומביה סיים הודף כדור הברזל אריאל אטיאס במקום ה-30 בתוצאה 16.52 מטר. עם סיום הופעתו סיכם אטיאס: "תודה רבה לכולם על העידוד והתמיכה. איני מתרץ דבר. דברים לא התחברו כפי שרציתי. נוסיף לזה קצת לחץ מהופעה ראשונה במפעל מסדר גודל כזה, שהלך והתגבר אחרי הפסילה בניסיון הראשון, ובשורה התחתונה אני מאוכזב, אבל אלמד ואשתפר לעתיד. עכשיו נשאר לדחוף ולעודד את אדם יעקובי ודיאנה ויסמן". מאוחר יותר הלילה יתייצב יעקובי למקצה המוקדמות שלו בריצה ל-400 מ' משוכות.

ביום חמישי תצא לדרך אליפות אירופה לנוער ה-23 בעיר אסקיסטונה בה תיוצג ישראל על ידי שמונה אתלטים, ביניהם הקופץ במוט לב סקוריש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully