וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס צפוי לחתום במכבי פתח תקוה

15.7.2015 / 21:47

שחקנה של ז'אקואיפנסה בן ה-24, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, הרשים וימריא עם הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה ביום שישי. מאמצים לסגור את עסקת כליבאת לפני ההמראה. טקו וצלישר ישוחררו

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון. מגד גוזני
מצא חיזוק. בן שמעון/מגד גוזני

אחרי שצירפה מוקדם יותר את הבלם עודד גביש, מכבי פתח תקוה קרובה לצרף את הבלם הרביעי והזר הרביעי לסגל שלה. הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, צפוי לחתום בקרוב בקבוצה וייצא עמה למחנה האימונים באוסטריה (בין חמישי לשישי).

דוס סנטוס (24) נחת בישראל להתרשמות בין רביעי לחמישי, והותיר רושם חיובי גם בדקות המעטות ששיחק מול מכבי נתניה. שחקנה של איפיראנגה מהליגה המחוזית בבאיאנו שיחק בעונה שעברה בקבוצת ז'אקואיפנסה. בעבר הוא שיחק בבאהיה מהליגה הראשונה בברזיל. הוא צפוי להיות הזר הרביעי אחרי קסאבייה תומא, ג'ו מונונגה ומינדאוגאס פאנקה. יחד איתו נחת גם הקשר הברזילאי טקו, אך במועדון הוחלט כנראה לשחררו. גם עומר צלישר לא צפוי לצאת למחנה.

פתח תקוה הובסה הערב 4:1 על ידי מ.ס אשדוד, במשחק אימון שנערך באיצטדיון הי"א. גו מונונגה כבש את השער היחיד לזכותה בפנדל ובכך השווה את התוצאה. ההצטרפות הצפויה של דוס סאנטוס יוצרת סגל של ארבעה בלמים: עומר דנינו, הבלם הצרפתי קסאבייה תומא, גביש ודוס סאנטוס. רן בן שמעון מתרגל בעיקר מערך של שלושה בלמים, כשתומר אלבז ששוחרר בתום העונה לא יהיה חלק ממנו. במועדון מנסים לקדם בשעות האחרונות את החתמת מוחמד כליבאת, במטרה שימריא עימם למחנה בשישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully