וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרת חנן ממן להפועל חיפה תוכרע עד לתחילת השבוע הבא

15.7.2015 / 18:32

המחלוקת בין הקשר ליואב כץ בנושא אחזקת הרכב נפתרה, אך סעיף השחרור שממן דורש וסעיפים נוספים מפרידים בינו לבין קאמבק לקבוצת נעוריו. הצדדים סיכמו להכריע בנושא בימים הקרובים, נציגי המועדון פנו לאלעד גבאי, גם עכו ובני יהודה מעוניינות בו

שחקן בית"ר ירושלים, חנן ממן חוגג. קובי אליהו
יחזור הביתה? חנן ממן חוגג במדי בית"ר בעונה שעבר/קובי אליהו

שאלת חזרתו של חנן ממן להפועל חיפה עשויה להיות מוכרעת עד תחילת השבוע, לאחר שסוכנו של השחקן דודו דהאן וראשי המועדון החליטו לסיים את המגעים תוך ימים ספורים.

הצדדים גישרו היום על המחלוקת שהייתה בנושא הרכב השכור שדרש השחקן, אלא שכעת מפרידים בין ממן לחזרה לקבוצת נעוריו כמה סעיפים נוספים, ובהם המחיר שיוכל להשתחרר תמורתו לקבוצה אחרת.

בעלי חיפה, יואב כץ, נחת היום (רביעי) בארץ ושוחח עם ממן, וכעת מחכים הצדדים לראות האם המחלוקות ייפתרו. גם כץ וגם ממן מעוניינים לא למשוך את השיחות, ולהחליט סופית, לכל המאוחר בימים הקרובים, האם הקשר ישוב לחיפה לאחר שלוש עונות, שבמהלכן שיחק בהפועל תל אביב, בבוורן הבלגית ובבית"ר ירושלים.

בינתיים פנתה הפועל חיפה גם למגן הימני של מכבי חיפה אלעד גבאי, והתעניינה באפשרות שיגיע לשנתיים. גבאי, המבוקש גם בהפועל עכו ובבני יהודה, הבהיר לאנשי חיפה שישמח להגיע אליהם. הסכומים שמעוניינת הפועל חיפה לשלם נמוכים משמעותית מאלה שמשלמת לו היריבה העירונית, והוא עשוי לבקש את היתרה ממכבי חיפה כפיצוי על התרת חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully