וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הרף החדש של ראחים סטרלינג הוא להשוות למסי ורונאלדו

15.7.2015 / 17:00

רשימת התארים הקבוצתיים והאישיים של שני הסופרסטארים של הכדורגל העולמי עד שהגיעו לגיל 25 היא היעד של הרכש הטרי של מנצ'סטר סיטי, שנרכש בגיל 20 תמורת סכום עתק

AP

ראחים סטרלינג בן ה-20 הפך השבוע לשחקן הצעיר היקר בתולדות הכדורגל העולמי. על אף שחקן מתחת לגיל 21 לא שולם סכום גבוה יותר מ-49 מיליון הליש"ט שמנצ'סטר סיטי שילמה לליברפול תמורת החלוץ המבטיח, וכעת ההשוואה לכריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי רק מתבקשות.

למסי, לדוגמא, היו עד גיל 25 שש אליפויות עם ברצלונה בספרד, שלוש זכיות בליגת האלופות, מדליית זהב במדי נבחרת ארגנטינה באולימפיאדת בייג'ינג ואינספור תארים אישיים. גם רונאלדו כבר הפך לפנומן עד גיל 25, עם שלוש אליפויות במדי מנצ'סטר יונייטד, שתי זכיות בליגת האלופות, ובנוסף הוליך את פורטוגל לחצי גמר המונדיאל ולגמר היורו. מה שבטוח, תג המחיר האסטרונומי רק מגביר את הלחץ על כתפיו הצנומות של סטרלינג, מעניין אם יצליח לעמוד בלחץ ולמלא אחר הציפיות שיש ממנו כעת.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully