וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נבחרת ישראל לשעבר נחקר תחת אזהרה במשטרה

15.7.2015 / 15:10

השחקן, שחשוד בביצוע שלושה מקרי אונס כלפי אשת חברו, נחקר במשרדי מחלק התשאול של מרחב דן. השחקן מכחיש את המיוחס לו וטוען בפני מקורביו כי מדובר בסכסוך עסקי בינו לבין החבר

ניידות של משטרת חדרה. שלומי גבאי
הכחיש את החשדות נגדו/שלומי גבאי

שחקן נבחרת ישראל לשעבר, שתלונה בגין הטרדה מינית הוגשה נגדו, נחקר בשעה זו תחת אזהרה במשרדי מחלק התשאול של מרחב דן. הוא חשוד בביצוע שלושה מקרי אונס כלפי אשת חברו.

השחקן הגיע למשרדי היחידה ובשעה זו מטיחים החוקרים בפניו את החשדות נגדו. את התלונה הגישה אשתו של חברו, עו"ד במקצועו, שאף שימש כעו"ד של השחקן תקופה מסוימת. בין השניים התקיים עימות, כשהשחקן טען כי היחסים היו בהסכמה. מהתלונה שהגישה האישה לפני כחודש במשטרת תל אביב עולה כי לפני עשר שנים בעת שהייתה חברתו של מי שהיום הוא בעלה הכירה את השחקן ששיחק בשורה של קבוצות בליגת העל ואף היה שחקן בנבחרת ישראל. לפני כשנתיים, בכמה הזדמנויות לטענתה הטריד אותה מינית ושלוש פעמים לטענתה אף אנס אותה.

האישה סיפרה כי רק לאחר שהתחתנה ולאחר שהתייעצה עם בן זוגה החליטה להתלונן. היא התקשתה להסביר מדוע לא התלוננה קודם. השחקן מכחיש את המיוחס לו וטוען בפני מקורביו כי מדובר בסכסוך עסקי בינו לבין החבר. לפי שעה לא ברור כמה זמן תימשך חקירתו ואם המשטרה תבקש לעצור אותו להמשך חקירה.

שחקן הכדורגל: "כל יחסי המין ביננו היו בהסכמה". המתלוננת: "אתה אנסת אותי!". השחקן: "היינו בקשר, אחרי כל מפגש דיברת איתי בטלפון שלחת ווצאפים. אני מוכן ללכת למכונת אמת. את התלוננת רק בגלל שהגשתי תביעה של 800 אלף שקל נגד בעלך על רשלנות". האישה: "לא ידעתי על התביעה, לא שמעתי על כך".

כך, במשך דקות ארוכות התעמתו בחדר החקירות של מרחב דן כוכב הכדורגל לשעבר והבחורה אשר טוענת כי לפני כשנה וחצי אנס אותה בשלוש הזדמנויות שונות. בשעה הקרובה אמור להתקיים עימות נוסף הפעם בין הכדורגלן לבין בעלה, עורך דין במקצועו, שהיה חברו של השחקן ואף ייצג אותו בהליך מול רואה החשבון שלו.

לטענת השחקן, הוא הגיש לפני חודש דרישה לפיצוי בגובה של 800 אלף שקל מאותו עו"ד ולטענתו זו הסיבה להגשת התלונה. בצהריים התייצב השחקן במשטרה וטען כי בינו לבין המתלוננת התקיימו יחסי מין בהסכמה. לטענתו, הוא קיים איתה מין מלא בביתה ברמת גן וכן בחצר של בניין ברחוב אבן גבירול בתל אביב. עוד סיפר כי הוא התכתב איתה בווצאפ אולם מחק את ההתכתבות מחשש מפני אישתו. "קחו את המכשיר למעבדה שלכם ותשחזרו את ההתכתביות שמחקתי", אמר השחקן החשוד לחוקרים.

סנגורו עו"ד ארי שמאי טען כי מדובר ביחסים בהסכמה. "היא באה לפגוש אותו פעם אחר פעם", אמר שמאי. במשטרה טרם גיבשו את החלטתם באשר להמשך החקירה והאם השחקן יוחזק במעצר הלילה או ישוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully