וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פיראס מוגרבי: בבני סכנין יעלו הילוך בגזרת סיראז' נאסר

15.7.2015 / 13:52

שביעות רצון בקבוצה לאחר החתמתו של שחקן הכנף, גם קשר הפועל באר שבע יגיע? ג'וניור לאגו עשוי להגיע למבחנים, חוסה מריה קאסס, שכבש 10 שערים ובישל 15 נוספים ביוון, מועמד

אדריאן הרבשטיין

בבני סכנין מרוצים מאוד מההחתמה של פיראס מוגרבי ומהעובדה שאחד משני הכוכבים הגדולים של הקבוצה בעונה שעברה נשאר לעונה נוספת. כעת, ינסו בקבוצה להחתים גם את קשר הפועל באר שבע, סיראז' נאסר. הקשר רוצה למצות אופציות בחו"ל אך בסכנין ינסו להבהיר לו שאם לא מצא עד עכשיו קבוצה עדיף לו להגיע לקאדר שנבנה בסכנין ויכלול אותו, את מוגרבי, את וויאם עמאשה וזר נוסף בהתקפה.

אגב, שחקנים זרים בקבוצה רוצים להנחית למבחנים את ג'וניור לאגו אך במקביל העלו את מועמדותו של חוסה מריה קאסס, קשר התקפי בן 29. הקשר ששיחק בליגות המשנה בספרד משחק בשנים האחרונות בפנתארקיקוס מהליגה הראשונה ביוון. ב-50 הופעות כבש עשרה שערים ובישל 15 נוספים. במקביל ממשיכים המגעים גם עם לאוריציו יורגה הרומני אך בקבוצה עשויים לבקש ממנו להגיע למבחנים לפני שיחליטו לגביו.

מחר תערוך סכנין ניסוי כלים נוסף אחרי התבוסה שספגה מול עירוני קרית שמונה בתחילת השבוע, כשתפגוש את הפועל עפולה מהליגה הלאומית. המאמן אלי כהן ימשיך לבחון את ז'אורז'יניו הברזילאי ואת גל אלקנתי מעירוני נשר כאשר ספואן זועבי צפוי לחתום בקרוב.

אלי כהן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ימשיך לבחון שחקנים. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully