וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: פיראס מוגרבי חתם לעונה אחת

14.7.2015 / 17:55

אלי כהן הצליח לשמור על הקשר המצטיין שלו. ספואן זועבי מציג יכולת משכנעת ובקבוצה רוצים לצרף אותו. הארגנטינאי סיניו ייבחן, גם לאגו ג'וניור מועמד. עודד קוטר מונה לעוזר מאמן

אדריאן הרבשטיין

בני סכנין הצליחה לשמור על פיראס מוגרבי, קשרה המצטיין בשנתיים האחרונות, כשהחתימה אותו הערב (שלישי) לעונה נוספת. מוגרבי בן ה-24 חשב על מעבר לחו"ל והיה מבוקש בכמה קבוצות נוספות בליגת העל, כולל מכבי חיפה שחשבה עליו לעמדת המחליף בכנפיים, אך לבסוף הוא בחר בקבוצה במדיה כבש תשעה שערים בעונה שעברה.

כמו כן, בקבוצה יחל להיבחן הקשר הארגנטינאי לוסיאנו סיניו, שלפני כן ניסה את מזלו בהפועל כפר סבא. סיניו בן ה-27 גדל במחלקת הנוער של ולס סארספילד, עבר בהמשך לאלמגרו, מיעט לשחק והשנה הצטרף לדוק סוד. גם לאגו ג'וניור, חלוץ מחוף השנהב ששיחק בחימנסטיק דה טראגונה וסייע לה להעפיל לליגה הספרדית השנייה, עשוי להגיע למבחנים.

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
ממשיך באדום. פיראס מוגרבי/ברני ארדוב

סכנין צפויה להחתים גם את השחקן הנבחן ספואן זועבי, לאחר שראשי המועדון התרשמו מאוד מיכולתו באימונים. זועבי אמנם לא נראה טוב, בדיוק כמו שאר השחקנים, בתבוסה 6:0 לעירוני קרית שמונה אתמול (שני), אך בקבוצה מאמינים ביכולתו והוא צפוי להיות שחקן הרכש השלישי שלה העונה. זועבי שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, שיחק בשלוש השנים האחרונות בהפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית.

גם הקשר-חלוץ גל אלקנתי הרשים. שחקנה של עירוני נשר בעונה שעברה היה אתמול מהבודדים שסיכנו את השער של קרית שמונה ואף יצר מצבים לחבריו. הוא ימשיך להיבחן בימים הקרובים ורק לאחר מכן תתקבל החלטה סופית. המצב זהה עם ז'אורז'יניו הברזליאי, שבעצמו ימשיך להיבחן.

בתוך כך, עודד קוטר מונה היום לעוזר המאמן. בקבוצה מחפשים קשר זר בעמדה התקפית כאשר המועמד הבולט בשלב זה הוא לאורנציו יורגה הרומני. במקביל, בקבוצה בודקים אופציות נוספות ביניהן סיסי וכריסטיאן הידאלגו הספרדים. בסכנין מעוניינים מאוד להחתים גם את סיראז' נאסר או מוחמד כליבאת. לגבי האחרון, בשלב זה לא נעשתה פנייה למכבי חיפה, אך הנטייה היא לעשות זאת בימים הקרובים. אצל חלק מחברי ההנהלה עלה גם שמו של הישאם כיוואן כמועמד, אך לא ברור עדיין אם סכנין תפנה אליו.

(עדכון ראשון: 11:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully