וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שניר משען חתם לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות

14.7.2015 / 8:13

המגן הימני מגיע מהפועל עכו. בקבוצה הזהירו את אוהדיהם לקראת המשחק בשרלרואה: "אם יהיו בעיות יוציאו את כולם", וסירבו לסייע לאוהדים שהתפרעו בטיסה: "מי שעושה טעויות, שישלם"

צילום: אבי כהן. עריכת וידאו: שניר דבוש

שניר משען חתם היום (שלישי) בבית"ר ירושלים לעונה אחת עם אופצייה לשתיים נוספות. המגן הימני בן ה-26 מצטרף לקבוצה מהבירה אחרי שלוש שנים בהפועל עכו. הוא התחיל את הקריירה במכבי חיפה ורשם במדיה הופעה בודדת בגביע הטוטו. בהמשך שיחק בהפועל רעננה, מכבי עירוני בת ים והפועל כפר סבא, לפני שהצטרף לעכו בקיץ 2012.

בית"ר נחתה אמש בבלגיה סמוך לשעה 22:00, ורק הבוקר החלה למעשה בהכנות לקראת המשחק מול שרלרואה ביום חמישי, עם אסיפה טקטית ואימון ראשון על אדמת בלגיה. סלובודאן דראפיץ' מתלבט לגבי שילובו של פאבלו דה לוקאס בהרכב ויחליט רק לאחר האימון המסכם ביום רביעי. גם לתחושות של השחקן תהיה השפעה על ההחלטה. במידה והקשר הספרדי ייכנס להרכב, זה יהיה על חשבון דני פרדה.

מאות אוהדי הקבוצה צפויים לעשות את הדרך לבלגיה ולאמסטרדם על מנת להצטרף ולתמוך בקבוצה ביום חמישי. בבית"ר העריכו אתמול כי כל 700 הכרטיסים שהוקצו ליציע אוהדי הקבוצה יאזלו. בשרלרואה הבהירו כי אם תגיע כמות קטנה נוספת יוקצו גם לה מקומות נוספים.

שניר משען שחקן הפועל עכו לפני דן איינבינדר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קבוצה חדשה. משען/ברני ארדוב

כרטיסים למשחק עבור אוהדי הקבוצה יימכרו רק ביום המשחק החל משעות הצהריים בקופות האיצטדיון במחיר של 10 יורו. מספר אוהדים שהתפרעו בטיסה לאמסטרדם עוכבו לתשאול עם נחיתתם בשדה התעופה בהולנד. אחד מחבריהם ניסה ליצור קשר עם אנשי בית"ר שיסייעו להם אך במועדון אמרו: "כל אחד בוחר איך להתנהג. מי שעושה טעויות שישלם, לא יכול להיות שאחרי כל מה שאומרים ומדברים אנשים לא לומדים".

בבית"ר הוסיפו לקראת המשחק: "יש תיאום עם המשטרה בשרלרואה לגבי גילויי אלימות וגזענות. זה לא דומה לאדישות היחסית של המשטרה בארץ - כל גילוי של אלימות ו\או גזענות אוהדים ייעצרו מיידית. הבהירו לנו כאן היטב שאם יהיו בעיות המשטרה גם תוציא את היציע כולו החוצה. אנחנו קוראים לכולם להתנהג בהתאם ולא לעשות טעויות".

מי שנראה מאוד מרוצה אתמול הוא הקשר ולאד מוראר, שבדיקת האולטראסאונד שעבר שללה את החשש לקרע בשרירי הבטן. השחקן סיפר אתמול לסובבים אותו כי עבר ימים קשים וכבר החל להאמין שהוא בדרך החוצה: "כאב לי מאוד וכבר חששתי שבאמת מדובר במשהו רציני. היה לי מאוד לא נעים שדיברו כאילו הגעתי פצוע. מאוד רציתי להיות כאן ואני מאוד רוצה להצליח עם בית"ר, אני אעשה הכל כדי להצדיק את האמון בי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני בית"ר ירושלים בוריס קליימן, עומר אצילי, שלומי אזולאי, דובב גבאי. מתוך עמוד הפייסבוק של בוריס קליימן, אתר רשמי
שחקני בית"ר ירושלים בוריס קליימן, עומר אצילי, שלומי אזולאי, דובב גבאי/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק של בוריס קליימן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully