וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ניסיון לגשר הפערים עם ואליינטה. שכטר: "מצפה מעצמי ליותר"

14.7.2015 / 6:30

הירוקים בדרך לאוסטריה, שם יפגשו את טשקנט, נוריץ' וריזספור. איתי שכטר מבטיח: "עובדים על החדות והיתרונות שלי, אחזור מהמחנה עם 'הצעד הראשון' שכולם מכירים". ואליינטה חזר לספרד, קריאף לא צפוי להגיע

צילום ועריכה: קובי אליהו

עם שני שחקנים רכש חתומים (ניקולה דרינצ'יץ' וסאן מנחם) מכבי חיפה יצאה הבוקר למחנה האימונים באוסטריה. רוני לוי החליט ששון ויסמן לא ימריא עם הקבוצה, אבל פרט אליו כל השחקנים שנכללו בסגל הראשוני שפרסם המריאו. חיפה תפתח בשבת (18.7) את משחקיה מול לוקומוטיב טשקנט האוזבקית ולאחר מכן היא תתמודד מול נוריץ' מהפרמייר ליג (שני, 20.7) וריזספור הטורקית (חמישי, 23.7).

ומה לגבי מארק ואליינטה? חיפה קיימה עם הבלם פגישה שארכה לתוך הלילה, אבל הוא עדיין לא חתם רשמית על החוזה. השחקן לא המריא עם הקבוצה למחנה וחזר לספרד, אבל במועדון טוענים כי מלכתחילה הוא לא היה אמור להמריא עם שאר השחקנים. במועדון סבורים כי השחקן יחתום עוד היום לשלוש שנים. במידה שיסכם, יצטרף למחנה.

לגבי אופיר קריאף, כפי שכבר פרסמנו ישנם פערים גדולים עם הקשר ובחיפה טוענים כי השחקן לא יגיע אם לא יחול שינוי ניכר בדרישות העסקה. "נכון לשלב זה, הוא ומוגרבי לא יגיעו", אמרו במועדון.

איתי שכטר, שובל גוזלן, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
שואף להתחלה חדשה במכבי חיפה. שכטר/אתר רשמי, מכבי חיפה

במועדון היה מי שרמז אתמול לאיתי שכטר שהוא יצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לקבל את חולצת ההרכב. החלוץ עצמו דיבר לקראת ההמראה. "כדורגל זה מקצוע לא פשוט. עבדתי קשה, גם בטרום עונה איכזבתי הרבה אנשים שהשקיעו בי, הייתי פה רק שלושה וחצי חודשים ואני רוצה להחזיר לקהל הזה שתמך בי גם שלא הלך", אמר החלוץ. אני כל כך רעב להצליח ורוצה שהמועדון הזה יצליח. מגיע למועדון הזה להיות בצמרת".

שכטר הוסיף ואמר: "במשחק האימון הראשון פתחתי, אחר כך פתחתי על הספסל. רוני מנסה הרבה מאוד דברים. אני עובד קשה ומרגיש נהדר באימונים. אני בטוח שהעונה אני אתן הכל למכבי חיפה ואוכיח את עצמי. אני בעד תחרות ובעד רוטציה. אני מרגיש הרבה יותר טוב, עובדים איתי חזק באימונים על החדות והיתרונות שלי. אעבוד עוד יותר קשה במחנה ואחזור עם 'הצעד הראשון' שכולם מכירים כדי להביא למכבי חיפה את מה שמצפים ממני. אני מצפה ליותר אחרי שלושה חודשים לא טובים. לא נכנסתי טוב לרוטציה, אבל עכשיו אני מרגיש הרבה יותר מוכן. הרוטציה מעירה את השחקנים וגורמת לכולם להבין שאף אחד לא חסין".

"זה מחנה האימונים הראשון שלי במכבי חיפה", הזכיר החלוץ. "אני מאוד שמח לצאת שבטוח שרוני והצוות יעשו הכל כדי שנחזור מהמחנה קבוצה הרבה יותר מגובשת ומוכנה. אנחנו יוצאים לעבוד קשה, ברור שאנחנו לא מסתכלים על התוצאות ממשחקי האימון. יש הרבה עייפות, שיחקתי בהרבה קבוצות שבטרום עונה ניצחו ארבע או חמש אפס, והגיעו לליגה פחות מוכנים".

"כבר לקחתי אליפות, אני יודע שבשביל אליפות לא צריך לדבר. המטרה שלנו היא לרוץ בצמרת ועם הזמן להסתכל גם לעבר תואר. מכבי חיפה זה מועדון שכל עונה חושב על כל התארים. יש לנו את כל התנאים להצליח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קובי מויאל, שובל גוזלן, שחר הירש, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
קובי מויאל, שובל גוזלן, שחר הירש, מכבי חיפה/אתר רשמי, מכבי חיפה
חן עזרא, אלון תורג'מן, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
חן עזרא, אלון תורג'מן, מכבי חיפה/אתר רשמי, מכבי חיפה
אביחי ידין, אייל משומר, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
אביחי ידין, אייל משומר, מכבי חיפה/אתר רשמי, מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully