וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ניצחה 1:4 את קטמון, אמיר אבו ניל סיכם ויחזור לאימונים

13.7.2015 / 20:41

האדומים, שעדיין מעוניינים להתחזק בחנן ממן ופיראס מוגרבי, לא ממש התקשו במשחק הכנה מול העולה לליגה הלאומית. אחרי מו"מ ארוך, החלוץ סיכם לעונה אחת ויצטרף לאימונים אחרי שהחרים אותם

אמיר אבו ניל שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יצטרף לאימונים. אבו ניל/אדריאן הרבשטיין

אמיר אבו ניל הגיע להסכמות עם הפועל חיפה על תנאי חוזהו לעונה הקרובה וישוב לפעילות בקבוצה. כידוע, אבו ניל החרים את האימונים לאחר שלא הגיע להסכמות מול יואב כץ על עלות שכרו, אך כעת הגיע הצדדים להבנות, ישוב לאימונים ויהיה חלק מהקבוצה בעונה הקרובה.

היום (שני) ערכה הקבוצה ניסוי כלים ראשון מול הפועל קטמון מהליגה הלאומית וניצחה 1:4 במשחק אימון. עדיין ללא פיראס מוגרבי וחנן ממן, בהם מעוניינים בחיפה, פתחו בקישור עלי חטיב ואנס דאבור. האחרון, שיכול לשחק גם כמגן שמאלי, פתח בקישור כשמיקי עזו פתח כמגן שמאלי. עזו הוא שחקן צעיר שגדל בנוער של קרית שמונה ונבחן בחיפה. לפי המערך עושה רושם שבנין מעוניין במערך שכולל שני חלוצים, כאשר עאהד עזאם אמור להיות השחקן האחורי שיכוון את החלק ההתקפי. ברונו פיניירו יהיה אחראי בקישור האחורי על ההגנה.

בחיפה ערכו שינויים רבים לעומת העונה שעברה, כאשר במרכז ההגנה נשארו טאדאס קיאנסקאס ואושרי רואש ואילו כמגן ימני פתח לירן סרדל. במרכז הקישור פתח פיניירו, שהוסט במחצית השנייה לעמדת הבלם, עמדה בה הוא גם יכול לשחק. בחוד פתחו תומר סוויסה וז'רקו קוראץ'. חיפה פתחה טוב את המשחק כאשר דאבור כובש את הראשון בדקה ה-12. שתי דקות לאחר מכן קוראץ' כבש את השני. במחצית השנייה נערכו שינויים רבים כשהילאל מוסא, שהגיע מהליגה הפלסטינית, כבש את השלישי ואלי אלבז - שחזר מהשאלה באחי נצרת - כבש את הרביעי. אבירם ברוכיאן צימק את התוצאה עבור קטמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully