וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תנסה לשאול את שון ויסמן, חבשי ימשיך?

13.7.2015 / 12:45

הקבוצה תפתח במו"מ עם מכבי חיפה על החלוץ הצעיר, שלא ייצא עם הירוקים למחנה האימונים. הבלם מעוניין לצאת לעונת השאלה נוספת. ב-17:30, שידור ישיר בוואלה ספורט, משחק אימון מול קרית שמונה

בני סכנין מנסה לחזק את הסגל שלה והיא תפתח בקרוב במשא ומתן עם מכבי חיפה לגבי שאילתו של שון וייסמן. כידוע, בקבוצה מעוניינים מאוד בוייסמן כבר תקופה ארוכה אך כעת לאחר שהתברר שהשחקן הצעיר לא ייצא למחנה האימונים עם חיפה, בסכנין יאיצו את הניסיונות להחתימו. במקביל בקבוצה עדיין מחכים להחלטה סופית לגבי אעיד חבשי. הבלם ייצא למחנה עם הקבוצה של רוני לוי, אך מעוניין לצאת לעונת השאלה נוספת כשבסכנין ממתינים להחלטה סופית של מאמן חיפה.

שון וייסמן שחקן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
יצטרף לסכנין? וייסמן/ניב אהרונסון

במקביל, בקבוצה נוטים לרדת מהאפשרות להנחית למבחנים את לטיף אלפורד אליו החלוץ האנגלי שהיה מועמד להצטרף. בסכנין עדיין לא החליטו סופית בנושא אך הנטייה היא להשקיע את הכסף על כרטיסים וויזות למועמדים אחרים אם אלו יסכימו להגיע להיבחן.

היום תערוך הקבוצה ניסוי כלים ראשון במשחק אימון מול עירוני קרית שמונה, משחק שיועבר בשידור חי בוואלה ספורט. בקבוצה יבחנו במשחק את ז'אורז'יניו, ספואן זועבי וגל אלקנתי, כשלגבי הברזילאי יש שביעות רצון וייתכן שיוחלט להחתימו. אם זה אכן יקרה, סכנין תיאלץ לשחרר את איגור יובאנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully