וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי הראשון ב-MLB? הכירו את דין קרמר

13.7.2015 / 10:30

הוא נולד וגדל בקליפורניה, אבל השפה הראשונה שלו היא עברית, יש לו אזרחות ישראלית והוא משחק עבור הנבחרת בכחול-לבן. דין קרמר, שנבחר בדראפט האחרון, יכול בקרוב מאוד לעשות היסטוריה. ראיון

דין קרמר שחקן נבחרת ישראל בבייסבול. ברני ארדוב
בשנה הבאה הוא כבר יצטרף ל-MLB? קרמר/ברני ארדוב

"הייתי אמור ללכת בסיבוב הרביעי, החמישי או השישי, שזה די גבוה. אבל לפני הדראפט ביקשתי מהסוכן שלי שיודיע לכל הקבוצות בליגה שאני עוד לא מעוניין, כי אני עוד לא מוכן. בסוף, סן דייגו בחרו אותי בסיבובים המאוחרים, רק כדי לוודא שאני באמת רוצה ללכת לקולג'. כשראיתי שבחרו אותי, הייתי די נרגש. ישבנו עם המשפחה בבית, מול המחשב ועקבנו אחרי הסיבובים המאוחרים. ההרגשה הייתה של 'וואו! עשיתי את זה!'".

15 שחקנים יהודים נבחרו בדראפט ה-MLB האחרון, שנערך לפני כחודש ונמשך שלושה ימים. כבר בבחירה השנייה, יוסטון אסטרוס, אחת הקבוצות העולות של הליגה, לקחה את אלכס ברגמן. אבל הפוקוס של הבייסבול הישראלי הלך לסיבוב ה-38. שם, עם הבחירה ה-1,137, סן דייגו הורידה מהלוח את המגיש בן ה-19 דין קרמר, השחקן הראשון אי פעם שמחזיק באזרחות ישראלית ונבחר בדראפט ה-MLB. הדורון שפר של הבייסבול הישראלי אם תרצו. השבוע, הוא הגיע לארץ והתיישב לשיחה קצרה עם וואלה ספורט.

דין קרמר שחקן נבחרת ישראל בבייסבול. ברני ארדוב
נולד בארה"ב, משחק עבור ישראל/ברני ארדוב

קרמר נולד וגדל בארצות הברית לזוג הורים ישראלים, שעברו לקליפורניה אחרי הצבא. "אני הבכור וגם האחים שלי נולדו שם, אבל כל שאר המשפחה נמצאת כאן בישראל", הוא מספר בעברית שוטפת, "אני מגיע לישראל בכל שנה לחודש בערך. זה גם בית בשבילי ואני רואה את כולם פה. אני מבין עברית, זו הייתה השפה הראשונה שההורים לימדו אותי, ככה שאין לי שום בעיה כשאני כאן".

הוא החל לשחק בייסבול בגיל 5, בליטל ליג ליד הבית ובמקביל, שילב גם כדורגל: "בכיתה י' עברתי להתמקד בבייסבול ובשלב די מאוחר, רק אחרי התיכון הבנתי שאני טוב בזה. איך מבינים שאתה טוב? כשהקולג'ים מציעים לך מלגות וקבוצות מקצועניות מדברות איתך ורוצות שתבוא לשחק אצלן. בסוף, קיבלתי מלגה ואני עובר ל-UNLV בלאס וגאס. אני רוצה לשחק שם לפחות שנה ואז נראה מה קורה עם הדראפט הבא, כי אני יכול להיבחר שוב לכל קבוצה. אריזונה, קנזס סיטי וקליבלנד היו האפשרויות הבולטות הפעם, אבל אין לי באמת שליטה על מי תיקח אותי. יש כאלה שפנו ויש כאלה שאולי עוד יפנו. אם הכסף יהיה טוב וארגיש שאני מוכן, אתחיל את הקריירה האמיתית שלי".

איך ילד בן 19, שיכול היה להיבחר בסיבוב גבוה בדראפט, מודיע שהוא לא רוצה ואחרי שכבר בכל זאת נבחר, מחליט לוותר וללכת לקולג'?

לא הרגשתי שאני מספיק בוגר כדי לעבור למקצוענים. עוד לא עזבתי את הבית אפילו ועד עכשיו הייתי שנתיים בג'וניור קולג', עשר דקות מההורים. החיים של שחקן במיינור ליג הם קשים. אתה כל הזמן בדרכים ואני עוד לא מוכן לזה. גם לא התפתחתי פיזית מספיק. כדי להגיע מוכן, אני צריך להוסיף 10-15 קילו ולעבוד על ההגשות שלי. זה כרטיס הכניסה שלי לליגה. אני לא חושש לחכות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דין קרמר שחקן נבחרת ישראל בבייסבול. ברני ארדוב
עוד לא מספיק מוכן/ברני ארדוב

בשבוע שעבר שיחק קרמר עם נבחרת ישראל בטורניר עד גיל 21 ביוון. לפני שנה הוא היה ה-MVP של אליפות אירופה דרג ג' שנערכה בסלובניה והשנה הוא יצטרף לנבחרת לאליפות בדרג ב', בה ישראל חייבת לזכות על מנת להעפיל לדרג הבא. ברקע, בשנה הבאה, הוא עשוי גם לשחק במדי הכחול-לבן במוקדמות ה-WBC, אליפות העולם בבייסבול.

"אני מעדיף לשחק בנבחרת ישראל על פני נבחרת ארצות הברית. יותר כיף לשחק בשפה שנולדתי איתה וזו הרגשה שאני מת עליה. לבוא לנבחרת זה אחרת מאשר לשחק בקולג' או ב-MLB. לגבי ה-WBC, תלוי מתי יהיו המוקדמות, כי אם זה במרץ, אהיה באמצע העונה בווגאס. אבל אני באמת רוצה לשחק, רק שיהיה לי את דגל ישראל על החזה".

דין קרמר שחקן נבחרת ישראל בבייסבול. ברני ארדוב
עם ישראל על החזה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully