וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלעד גבאי לא הורשה להתלבש למשחק מול הפועל עכו

12.7.2015 / 17:35

המגן הימני, ששותף בשני משחקי ההכנה הקודמים של הירוקים, הגיע בכל זאת לכפר גלים. מוחמד כליבאת קיבל הצעה מכפר סבא ומתלבט בינה לבין מכבי פתח תקוה. ואליינטה ינחת הלילה

צילום ועריכה: קובי אליהו

אלעד גבאי לא הורשה להתלבש למשחק ההכנה השלישי של מכבי חיפה, הערב (ראשון, 18:00) מול הפועל עכו. במועדון סיפרו כי המגן הימני, ששותף בשני משחקי ההכנה הקודמים אם כי לא נמצא בתכניות המקצועיות של רוני לוי, התבקש לא להגיע כלל לכפר גלים, אך מסתבר שהגיע בלבוש אזרחי.

במכבי חיפה טוענים כי הבלם הספרדי מארק ואליינטה הודיע כי ינחת הלילה (בין ראשון לשני) בישראל, וכבר מחר הוא צפוי לחתום באופן רשמי על חוזה לשלוש שנים. ואליינטה חזר לאימוני ויאדוליד, ולמרות הצעות מספרד הוא יצטרף לקבוצה. הוא יהיה הזר השלישי של רוני לוי, שרוצה להחתים גם חלוץ ושחקן נוסף בעמדת הבלם או הקשר. המחשבה לגבי הזר האחרון שלו, קשורה לאוראל דגני.

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, הבלם שוקל לעזוב אם יגיע זר נוסף לעמדת הבלם, מה שגורם ללוי לחשוב שוב על העניין הזה. בלם הנבחרת לא מתלהב לשחקן בתפקיד המגן, וסיפר לחבריו בחיפה כי הוא מחזיק במספר הצעות, בניהם מיוון. בחיפה דורשים מיליון יורו תמורת השחקן, שנרכש ממכבי נתניה תמורת סכום דומה.

אלעד גבאי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הגיע בכל זאת. אלעד גבאי/אדריאן הרבשטיין

מי שבוודאות לא ייצא למחנה הוא הקשר מוחמד כליבאת. חיפה כבר סגרה את עסקת המכירה שלו למכבי פתח תקוה, אך השחקן קיבל הצעה טובה יותר מהפועל כפר סבא ועשוי לעבור אליה בעסקת השאלה או מכירה. בחיפה טוענים כי ההצעה של פתח תקוה טובה יותר, משום שמדובר בעסקת מכירה, אך הם מחכים לסיום המגעים בין השחקן למועדון. כזכור, גם אלון תורג'מן עשוי לעזוב את הקבוצה, עם או בלי קשר לעסקת אופיר קריאף, ששוקל גם הצעות מחו"ל.

הערב (ראשון, 18:00, כפר גלים) תערוך הקבוצה את ההכנה האחרונה שלה לפני ההמראה למחנה האימונים ביום רביעי. זה יקרה במשחק מול הפועל עכו. לוי מתמקד בעיקר בהחתמת חלוץ. שני המועמדים המובילים הם החלוץ ההולנדי של פיינורד מיצ'ל טה פריידה, והחלוץ האיטלקי פדריקו פיובקארי.

(עדכון ראשון: 12:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully