וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן ראדי חתם לשנתיים בבאר שבע, ארבייטמן ייעדר כשבועיים

12.7.2015 / 18:43

הקשר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, קיבל את השחרור ממכבי תל אביב ועקץ: "היה חשוב לי להגיע למקום בו רוצים אותי". החלוץ נפצע בשריר הירך הקדמי, בן שהר יפתח מול תון?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע ממשיכה להתחזק והיום (ראשון) הושלמה באופן סופי העברתו של מהראן ראדי. קשר מכבי תל אביב שוחרר מהצהובים, חתם רשמית לשנתיים במועדון ויערוך הערב אימון בכורה במדים האדומים.

"אני שמח שהגעתי להפועל באר שבע, מועדון ששואף להישגיות והצלחות, היה לי חשוב להגיע למקום בו רוצים אותי", אמר ראדי לאחר החתימה והוסיף: "בהזדמנות זו אני רוצה להודות לאלונה ברקת שעושה הכל לקדם את הספורט והכדורגל בבאר שבע ונתנה לי את הזדמנות להיות חלק מהפרוייקט הזה".

על התקופה במכבי תל אביב: "אני סוגר פרק במכבי תל אביב ורוצה להודות למיץ' גולדהאר, מרטין ביין וג'ורדי קרויף שנתנו לי את ברכת הדרך. זה לא מובן מאליו. אני נפרד מחברים טובים ואוהדים נפלאים ומודה על שלוש שנים נהדרות. מרגע זה כולי הפועל באר שבע ומקווה לשחזר את ההצלחה במכבי גם כאן".

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "מהראן היה אחד מההחתמות הראשונות שלי במועדון. הוא שחקן ואדם שאני מאוד מעריך וברצוני להודות לו על שלוש שנים מופלאות שבהן תרם רבות למכבי תל אביב. הסכמנו לשחרר את מהראן למרות העובדה שמדובר באחת מהיריבות שלנו בצמרת מכיוון שמבחינתנו הפן האנושי חשוב לא פחות מהתרומה המקצועית ואנחנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו".

שלומי ארבייטמן נפצע היום בשריר הירך הקדמי. הוא יעבור בדיקת אולטרסאונד אך בכל מקרה ייעדר מול תון במוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי הקרוב. ההערכה הראשונית מדברת על היעדרות של שבועיים לפחות, מה שאומר שבן שהר צפוי לקבל את חולצת ההרכב כבר במשחקו הראשון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא אדום רשמית. ראדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות הסיכום עם בן שהר ומהראן ראדי, ברק בכר והפועל באר שבע החליטו לעכב את החתמת הזר החמישי בסגל. בשיחה שנערכה בין בכר לבעלים אלונה ברקת, הוחלט כי בעוד מספר שבועות תיערך אבחנה נוספת לגבי מצב הסגל, ואם בכר יצטרך שחקן נוסף, ייתכן שיוחתם. ההחלטה תתקבל בהתאם למצבה של הקבוצה באירופה, כשהעפלה היסטורית לשלב הבתים, למשל, תוביל לחיזוק נוסף. אם באר שבע תודח כבר מול תון היא תחפש שחקן חופשי במקביל לפתיחת העונה. "אין לנו לחץ להחתים עכשיו זר, כדי לומר שזה סופי.

כפי שפרסמנו אתמול, באר שבע מנסה להחתים שוער שני במקום רובי לבקוביץ' שאמור לחזור למגרשים בעוד פחות מחודש. מאז סוף השבוע פנה המועדון למספר שוערים, בניהם גד עמוס מנשר וגיא סלם ממכבי יבנה, אך השניים נוטים לסרב. עמוס חתום בנשר, בעוד שסלם ישחק בבית"ר רמלה.

במועדון כבר הגיעו לסיכום כספי עם עמוס, אך בנשר חוששים שהשוער ייפצע. ראדי אמור לעבור ביממה הקרובה בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לשנתיים. במועדון פנו למנהלי בית הנבחרות בשפיים וייתכן שהקבוצה תתאמן שם בשבוע הבא, לקראת היציאה למשחק הגומלין מול תון בשוויץ. הסיבה לבחירה בבית הנבחרות: המגרש הסינטטי האיכותי. אתמול צפה בכר בהפסד הקבוצה 2:1 לוולן מהליגה השניה, על מנת להבחין בהבדלים בין מגרש רגיל למשטח סינטטי.

במועדון קיבלו בשורה טובה הבוקר, לפיה הם יהיה מדורגים בסיבוב השלישי אם יעברו את תון בסיבוב השני. המשמעות היא קבלת יריבה נוחה יותר. באר שבע היא הקבוצה האחרונה שמדורגת. זה קרה בעקבות העובדה שתון נהנתה מהדחות מפציעות בסיבוב הראשון והפכה להיות מדורגת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully