וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע במגעים עם גד עמוס. ראדי יגיע לבדיקות רפואיות

11.7.2015 / 23:56

במועדון פנו לשוער נשר ושוקלים להחתימו, אך ייתכן שרז רחמים יישאר. השחרור של קשר מכבי תל אביב צפוי להגיע מחר. המאמן המריא לשוויץ וצפה במשחק אימון של תון

אחרי הסיכום עם מהראן ראדי ובן שהר, בהפועל באר שבע כבר הודיעו שנעלו את הסגל העונה לקראת המשחק מול תון, אך הערב מתברר כי ייתכן שייערך שינוי נוסף בסגל של ברק בכר. באר שבע מנהלת מגעים עם השוער גד עמוס שגדל במכבי חיפה והעונה שיחק בעירוני נשר, וייתכן כי הוא יחתום במהלך השבוע בקבוצה. הסיבה לכך היא הפציעה של רובי לבקוביץ', שבעקבותיה החליטו במועדון לצרף שוער נוסף. יחד עם זאת, לא נפסלת האפשרות שהשוער השלישי רז רחמים ימשיך בקבוצה.

עמוס (26) היה שותף לעונה טובה של נשר, שלא הייתה רחוקה מעלייה לליגה הלאומית והודחה במשחקי הפלייאוף על ידי נצרת עילית (5:0, 1:0). לפני שנתיים עמד בשערה של אחי נצרת מהלאומית ולפני שלוש היה השוער המחליף של הפועל חיפה. עד 2008/9 עמוס עוד השתייך למכבי חיפה, אבל אז ניסה את מזלו בקבוצות אחרות בליגת העל והושאל להפועל עכו והפועל חיפה, במדיה פתח שש פעמים בהרכב בעונת 2010/11. מאז החלה הנדידה לליגות המשנה. במועדון אישרו כי עמוס מועמד לחתום בקבוצה.

גד עמוס שוער עירוני נשר. מגד גוזני
עשוי להיות המחליף של גורש. גד עמוס/מגד גוזני

מהראן ראדי יתבקש להגיע מחר לבדיקות רפואיות במועדון, זאת בתנאי שהשחרור ממכבי תל אביב אכן יגיע בבוקר למשרדי הקבוצה. לאחר הבדיקות השחקן ייפגש עם הנהלת הקבוצה, יחתום על חוזה לשנתיים המוערך בכמיליון שקל נטו לעונה, ויערוך אימון בכורה בקבוצה שתערוך את ההכנות לקראת המשחק מול תון ביום חמישי. המאמן ברק בכר נמצא בשוויץ, והוא צפה במשחק האימון שלה מול וולן מהליגה השניה. בכר צפוי לחזור מחר בצהריים לישראל, ולא יהיה נוכח באימון הבוקר אותו יעביר עוזרו שרון מימר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully