וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת ישראל השיגה ניצחון ראשון בליגה האירופית

11.7.2015 / 22:45

אחרי ההפסד לדנמרק בשישי, הגיע ניצחון על אותה יריבה 0:3 (19:25, 16:25, 20:25). סלבה בצ'קלה הוביל עם 11 נקודות. אביטל זלינגר: "לוקח לנו זמן להתרגל ליריבות שלנו"

נבחרת ישראל בכדורעף. דייויד סלברמן,
סוף סוף ניצחון ראשון בקמפיין. נבחרת ישראל/דייויד סלברמן

אחרי שלושה הפסדים בקמפיין הליגה האירופית, הגיע סוף סוף הניצחון הראשון של אביטל זלינגר כשנבחרת ישראל גברה בשלוש מערכות על דנמרק, שרק אתמול ניצחה אותה. במערכה הראשונה, קבלה יציבה וניהול משחק יעיל של אריאל כצנלסון אפשרו לנבחרת לבסס יתרון בשלב מוקדם, כשאת הנקודות סיפקו חוסמי האמצע סלבה בצ'קלה וגנדי סוקולוב יחד עם טמיר הרשקו. ישראל ירדה לפסק זמן טכני שני ביתרון 11:16 על הדנים וסיימה עם 48 אחוז בהתקפה תוך שהיא מנצלת היטב שבע טעויות של הדנים בדרך ל-19:25.

הקצב הטוב נמשך גם במערכה השנייה, כשהדנים הרבו לטעות והנבחרת בהנהגתו של אלכס שפרנוביץ' ידעה לנצל את הטעויות ולבסס יתרון 12:18 לאחר קיל בלוק מפוצץ של סלבה בצ'קלה. משם הדרך לניצחון מרשים במערכה 16:25 הייתה מיידית, כשהדנים דאגו לשבע טעויות גם הפעם כשישראל הרשימה עם 60 אחוזי יעילות בהתקפה.

המערכה השלישית נפתחה בסדרת חסימות לנקודה של גנדי סוקולוב שהוביל ליתרון מהיר 2:7, כשטמיר הרשקו שיגר אייס שישי לנבחרת והוציא לפסק הזמן הטכני הראשון ביתרון שש. אבל דווקא ברגעים הללו הגיעה נפילת מתח שאפשרה לדנים לצמק למינוס שתיים בלבד (12:10) וחייבה את זלינגר לבקש פסק זמן, ומשם הדרך לניצחון 20:25 הייתה קרובה, כשאת המשחק נעל טמיר הרשקו עם הנחתה שסימנה את העליונות הברורה של הנבחרת במשחק.

נבחרת ישראל בכדורעף. דייויד סלברמן,
בשבוע הבא: מקדוניה/דייויד סלברמן

מאמן הנבחרת, אביטל זלינגר, היה מרוצה בסיום: "אנחנו קבוצה צעירה וללא ניסיון בינלאומי רב, ולוקח לנו זמן להתרגל ליריבות שלנו. הבסיס הוא לשחק עם אנרגיות במשחק הגנה והקרבה וזה מה שהיה הערב. הראינו שאנחנו יודעים לשחק כדורעף לא רע בכלל. הקבוצה כולה תפקדה טוב והקרדיט מגיע לכל השחקנים. אנחנו לא קבוצה של כוכבים, אלא קבוצה שתצטרך לעבוד יחד ויש לנו מה להראות. שיחקנו כדורעף סולידי מול קבוצה טובה שלא נכנסה היום למשחק, ושוב, הקרדיט על כך הוא לשחקנים שלנו שהקשו על הדנים".

הנבחרת שלטה בנקודות מחסימה (4-10) וסיימה עם 47 אחוז בהתקפה, כשהדנים סבלו מכמות אדירה של 28 טעויות. סלבה בצ'קלה הוביל את הנבחרת עם 11 נקודות, שפרנוביץ' והרשקו 9 כ"א, גודלרין 7, סוקולוב 6, כצנלסון 5. ליברו: עומרי שוורץ. בשבוע הבא תצא הנבחרת למקדוניה למחזור השלישי בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully