וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: גיא סטריק הוכתר כאלוף ישראל

11.7.2015 / 22:18

הקלע בן ה-50 חגג בתחרות הלאומית אחרי שעלה לגמר מהמקום הראשון וסיים עם 205.7 נקודות. אדי פפירוב סיים עם הכסף. סטריק: "אני בכושר הכי טוב שלי מזה שנתיים"

גיא סטריק קלע ישראלי. רויטרס
לא מתרגש מהגיל. גיא סטריק/רויטרס

רגע לפני היציאה לאליפות אירופה, גיא סטריק הוכתר הערב (שבת) בגיל 50 כאלוף ישראל בקליעה ברובה מצב שכיבה. סטריק, שייאבק באליפות אירופה על השגת הקריטריון האולימפי לריו ואולי לשבור שיא כספורטאי הישראלי שמשתתף זו הפעם החמישית במשחקים אולימפיים, עלה לתחרות הלאומית כמדורג ראשון לגמר עם 624.5 נקודות, כשאחריו אלוף אשתקד וחברו להפועל מעברות ולנבחרת, עימי בן חפר הצעיר, ממנו הוא מבוגר ביותר מפי שניים.

בן חפר, שגם קבע אשתקד שיא ישראלי לתוצאת גמר, נכנע סופית בגמר ואף ירד למקום החמישי, בעוד שסטריק ירה 205.7 נקודות כדי להגיע לסלובניה כאלוף ישראל. בן חפר אפילו הוביל על סטריק בגמר, אבל לא ירה בזמן את אחד הכדורים (יש לשחרר כדור אחרי 30 שניות בגמר), אלא רק אחרי שמנהלת התחרות הכריזה 'סטופ'.

על מדליית הכסף התנהל קרב שוט-אאוט, ה'פנדלים' של הקליעה, בעקבות שוויון בין מיכאל רוהר לבין אדי פפירוב, שהסתיים בניצחונו של האחרון ובמדליית ארד לראשון.

סטריק נשמע מעודד בסיום התחרות: "אני בכושר הכי טוב שלי מזה שנתיים, עברתי שנתיים לא קלות. הייתי היום בדרך לתוצאה ברמה עולמית גבוהה, אבל בסוף עשיתי טעות טקטית שכבר למדתי ממנה. הראייה שלי אמנם פחות טובה מבעבר, אבל היציבות נותרה כמו פעם. מה שכתוב בתעודת הזהות לא משנה. אלוף העולם הנוכחי, וורן פוטנט מאוסטרליה, הוא בן 53, ויש עוד ותיקים בצמרת במקצוע השכיבה. אני יוצא בהרגשה טובה למאריבור".

באליפות ישראל לאקדח אוויר, שנערכה אף היא במטווח האולימפי בהרצליה היום, שיפר דון שייפר ממכבי רעננה את שיאו הישראלי לנוער מאשתקד בשלוש נקודות כשגרף את הזהב עם 562 נקודות. סרגיי ברודסקי זכה בגברים, אלאונורה פיבנר בנשים וגלי מיכלביץ בנערות.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא סטריק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully