וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון חתם לשנתיים בהפועל תל אביב: "התחברתי לאנשים והקהל"

החלוץ ששיחק בקבוצה בעונה שעברה וזכה לקבלת פנים חמה בברלין (וידאו בפנים), יסגור שלוש עונות במועדון. טוטו תמוז לא ישוב למתחם חודורוב, לאחר שסירב להצעה לחוזה לארבע שנים בשכר שיגיע עד ל-400 אלף יורו

יותם רונן

הפועל תל אביב ממשיכה לגבש את הסגל שלה ומבין שלל ההחתמות שביצעה הערב (שבת) גם דודו ביטון חתם על חוזה חדש לשנתיים במועדון והוא יסגור שלוש עונות בקבוצה, אליה הגיע בעונה שעברה.

ביטון, שהצטרף הערב לחבריו במחנה האימון בברלין, אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני מאוד שמח שניתנה לי הזכות להמשיך ולהיות חלק מהפועל תל אביב. בזמן הקצר שהייתי פה בעונה הקודמת מאוד התחברתי לאנשים ולקהל המדהים של הפועל. אני חושב שזו הבעת הערכה ואמון מצד המועדון להחתים אותי לשנתיים נוספות ואני אעשה הכל כדי להחזיר על כך".

ביטון הוסיף: "מאוד התלהבתי מהפרויקט החדש שנבנה, מהשחקנים החדשים והמוכשרים ושיפוץ המתחם שישדרג את התנאים של כולנו. יש פה שינוי גישה מוחלט מצד ההנהלה החדשה ואני בטוח שזה יתבטא בהמשך גם בהצלחות בהיבט המקצועי על הדשא"

דודו ביטון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
דודו ביטון שחקן הפועל תל אביב/ברני ארדוב

חלוץ אחר שלא יגיע למועדון הוא טוטו תמוז. זאת לאחר שהפועל תל אביב הודיעה על הפסקת המשא ומתן עם החלוץ. תמוז, ששיחק בקבוצה במשך שלוש שנים, ניהל מגעים על שובו בשבועות האחרונים, אך בהפועל אמרו היום (שבת) "כדי לא לפרוץ את תקרת השכר והתקציב הכללי שנקבע בנושא הרכש".

המגעים בין הפועל לתמוז, ששיחק בבלומפילד בין עונות 2010/11 ל-2012/13, התחדשו השבוע, לאחר שהקבוצה הפסידה להפועל באר שבע במרוץ אחר בן שהר. לפי הודעת המועדון, "בימים האחרונים הגישה ההנהלה לתמוז הצעה בתנאים מצוינים, המבטיחים לו שכר מצוין ומעמד של שחקן בכיר אולם טוטו דחה את כל ההצעות שקיבל", נאמר, בהתייחסות להצעה לארבע עונות, שעמדה על 350 אלף יורו לעונה שהיו אמורים לעלות באופן הדרגתי עד ל-400 אלף בעונה האחרונה.

"כדי לשמור על איזון כלכלי והתנהלות אחראית, ועל סמך הלמידה מטעויות העבר שנעשו במועדון, הפועל תל אביב לא תצא להרפתקאות כלכליות שעשויות לסבך את מצבה הכלכלי העתידי. בימים הקרובים יוחתמו שחקני חיזוק נוספים שישדרגו את הסגל המצוין שנבנה", נמסר.

ביום חמישי דווח כי פטרולול, קבוצתו של תמוז בעונה החולפת, סיכמה עם גזיאנטפספור על העברתו של החלוץ, אך הוא עצמו ביקש להמתין עם התשובה לקבוצה הטורקית ויכריע האם לשחק בה במוצאי שבת.

הפועל תל אביב יצאה למחנה האימונים בגרמניה ביום שישי לפנות בוקר. משחק האימון הראשון שלה יתקיים מחר ב-16:00 בברלין, נגד באבלסברג מהליגה הרביעית בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully