וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה: זיו קלונטרוב מצטרף לנבחרת של אוניברסיטת אוברון

10.7.2015 / 21:19

שיאן ישראל ב-50 חופשי ואלוף אירופה הטרי לנוער החליט לבצע שדרוג למעמדו כשיתאמן אצל ברד הוק, שנחשב למומחה בעל שם עולמי באימון ספרינטרים ולמי שהדריך את סזאר סיאלו, שיאן העולם

זיו קלונטרוב שחיין ישראלי. GettyImages
בקיץ הבא בריו. זיו קלונטרוב/GettyImages

אחרי שהוכתר כאלוף אירופה לנוער, זיו קלונטרוב החליט להצטרף לנבחרת השחייה של אוניברסיטת אוברון, שם הוא מקווה להשיג שדרוג נוסף ליכולות שהוא הראה במשחקים האירופיים בבאקו. קלונטרוב, שזכה במדליית הזהב במשחה ל-50 חופשי וקבע 22.16 שניות, קיבל הזמנות גם מאוניברסיטאות במישיגן ומברקלי.

קלונטרוב יתאמן אצל ברד הוק, שנחשב למומחה בעל שם עולמי באימון ספרינטרים ומי שהדריך את סזאר סיאלו, שיאן העולם במקצוע הזה. לקראת ריו, אגב, מאמן הוק את שלושת המדורגים הטובים ביותר בעולם. קלונטרוב התאמן עד היום אצל אביו גארי, וכעת הוא ישנה כיוון כדי להשיג שיפור נוסף ליכולתו.

קלונטרוב אמור להגיע לאוברון ב-20 באוגוסט, וככל הנראה יפגוש באליפות העולם בקאזאן את המאמן האמריקאי. מי שסייע לשחיין הצעיר בקשר עם אוברון הוא השחיין האולימפי לשעבר, יואב ברוק.

קלונטרוב אמר לוואלה ספורט: "זה משהו שחשבתי עליו מאז שהייתי קטן. במקרה זה יצא שאני עובר שנה לפני האולימפיאדה, שזה יכול ללכת גם לטובה וגם לרעה מכיוון שתוכנית האימונים כולה משתנה, אבל זה משהו שצריך לקחת סיכון כדי להשתפר לקראת ריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully