וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ספואן זועבי מגלה יכולת טובה, ז'אוריז'יניו מרשים

10.7.2015 / 13:00

הקשר ששיחק בשלוש השנים האחרונות בהפועל ראשון לציון, מותיר בינתיים רושם חיובי. הברזילאי שהגיע להתרשמות הרשים את הצוות המקצועי. בסכנין רוצים את שלומי אזולאי

ז'אורז'יניו שחקן נבחן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מרשים באימונים. ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין

שחקן הפועל ראשון לציון בשלוש השנים האחרונות, ספואן זועבי, החל בהתרשמות בבני סכנין ועשוי לחתום בקבוצה. הקשר החל להתאמן אתמול ובינתיים מרשים. הנטייה היא לראות אותו במשחק נגד עירוני קרית שמונה ביום שני ולאחר מכן להחליט לגביו. זועבי נבחן במכבי פתח תקוה, אך לא קיבל תשובה חיובית והגיע לסכנין שכבר פנתה אליו לפני כחודש וביקשה ממנו להגיע למבחנים.

במקביל בקבוצה ירצו לראות גם את ז'אורז'יניו במשחק נגד קרית שמונה, בעוד הנבחן השני מרסלו קרבאליו שוחרר. בצוות המקצועי מאוד התרשמו עד כה מז'אורז'יניו ונראה שאם הוא ימשיך להפגין יכולת גבוהה, הוא יחתום. יחד עם זאת, החלטות נוספות בנוגע לשני הברזילאים תתקבלנה אחרי משחקי אימון. שני מועמדים נוספים הם לורנציו יורגה הרומני וסיסי הספרדי. במועדון עשויים לפתוח איתם במגעים בימים הקרובים.

בינתיים בקבוצה העלו גם אפשרות להחתים את שלומי אזולאי ששיחק בהפועל תל אביב בעונה שעברה. אזולאי הוצע לקבוצה ובמועדון מעוניינים בו, אבל הואמבוקש מאוד גם על ידי מכבי נתניה. שם נוסף שעלה הוא של כריסטיאן הידאלגו, ששיחק בקבוצה לפני שנתיים. הידאלגו שהותיר רושם חיובי בסכנין הוזכר לאחרונה כמועמד לחזור ובקבוצה יפתחו איתו במו"מ אם המגעים עם סיסי ויורגה לא יצלחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully