וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר הברזילאי טקו ינחת ביום שבת להתרשמות במכבי פתח תקוה

10.7.2015 / 8:49

יצטרף לחברו אליסון דוס סנטוס שכבר הספיק לערוך אימון ראשון: "לא כל יום מגיע שחקן ששייך לקבוצה מהליגה השנייה בברזיל". הפער עם מוחמד כליבאת עומד על פחות מ-100 אלף שקל

מוחמד כליבאת שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
הפערים מצטמצמים. כליבאת/קובי אליהו

הקשר הברזילאי של קבוצת אואסטה מהליגה השנייה בברזיל, טקו (26), ינחת במהלך השבת בישראל להתרשמות במכבי פתח תקוה. טקו היה אמור להגיע לישראל ביום חמישי, אך עיכוב בטיסת הביניים שלו מנעה את הגעתו לארץ. הלילה (בין חמישי לשישי) המריא השחקן לישראל דרך סאו פאולו, והוא אמור להגיע עד מחר לישראל. את השנה פתח טקו כשחקן מושאל בקבוצת ולו קלוב בליגה המחוזית. הוא רשם 14 הופעות, תשע מהן בהרכב. "לא כל יום מגיע לכאן שחקן ששייך לקבוצה מהליגה השנייה בברזיל, זה לא מובן מאליו", אמר גורם המעורב בעסקה.

הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס החל בהתרשמות כשערך אתמול אימון בכורה בקבוצה. רן בן שמעון רוצה לצרף לסגל שלו שני זרים, כשההעדפה הראשונית היא קשר וחלוץ. יחד עם זאת, המאמן מחפש גם בלם נוסף לסגל שלו. אתמול הגישה הקבוצה הצעה רשמית לאלכסנדר דוידוב, וניסתה לשכנע אותו להצטרף לקבוצה על תקן שחקן מוביל רגע לפני שהוא חותם בהפועל כפר סבא.

במועדון ממשיכים לנהל מגעים עם מוחמד כליבאת. כפי שכבר פרסמנו, פתח תקוה סיכמה עם מכבי חיפה את דמי ההעברה של השחקן. במועדון הגישו לשחקן הצעה רשמית באמצעות סוכנו, גלעד קצב. הפער בין הצדדים עומד כעת על כמעט 100 אלף שקל. כליבאת מחזיק גם בהצעה מבני סכנין, אך חיפה מעדיפה למכור אותו לפתח תקוה משום שמדובר בעסקת מכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully